piotke
Legacy Member
Ik heb dit kaatje recent op het forum aangekocht, maar ik ga al die perwer niet gebruiken. Het is een originele x850 xtm geen geflashte. Merkt is van ATI zelf, het is een bba, Build by Ati.
Ik zoek een kaartje in de trend van 6600 gt. Iemand die zijn kaartje wil ruilen tegen dit, wat nagenoeg dubbel zo snel is met opleg ?
Ik zoek een kaartje in de trend van 6600 gt. Iemand die zijn kaartje wil ruilen tegen dit, wat nagenoeg dubbel zo snel is met opleg ?

