Archief - Te Ruil: 2*512 MB Twinmos AA4T (UTT)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

linux

Legacy Member
Ik zou deze willen ruilen tegen 2*512 mb TCCD latjes die goed presteren onder de 2.8 volt (minstens 235 @ 2-2-2-5 of 2.5-2-2-5 maar dus liefst CL=2) aangezien ik met deze latjes die ik nu heb niet veel meer ben omdat mijn shuttle maar max 2.8 volt kan leveren en ik ook geen plaats meer heb voor een ddr booster (maar 2 ddr slots)
de latjes die ik heb gaan goed op hoge voltages...
indien echt noodzakelijk kan ik de latjes wel testen op iemand anders zen pc...
ik zou dus willen ruilen eventueel met kleine opleg langs mijn kant...
de latjes zijn nog in garantie en met aankoopbewijs van loveno.

EDIT: FOTO'S ONLINE ! KLIK HIER

grtz,

linus

Rossi

Legacy Member
wat zijn de max dat je er hebt uitgehaald??

ik bied alvast 100 afgehaald

XTRATEC

Legacy Member
Ik wil eventueel mijn TCCD's wegdoen, maar mits voldoende opleg.
Ze doen 295 2.5-3-3-7 2,64v.

Ik stel voor --> jouw UTT + €80 opleg

linux

Legacy Member
XTRATEC zei:
Ik wil eventueel mijn TCCD's wegdoen, maar mits voldoende opleg.
Ze doen 295 2.5-3-3-7 2,64v.

Ik stel voor --> jouw UTT + €80 opleg

ik zal daar eens over denken, maar wat doen ze op cas 2?
of maakt dat niet zoveel uit voor A64?

linux

Legacy Member
en hoeveel opleg wil je dan?
ik kan dus max tot 2.9 gaan dat is toch voldoende voor wat jij zegt?
dus op welke voltages haal je die 250 2-2-2-5?

HUSKE

Legacy Member
Heb dezelfde latjes als Linux (gekocht van Linux) en die doen hier 240 MHz 2-2-2-5 op 3,2 volt

thorgal0319

Legacy Member
brechtvm zei:
250mhz @ 2-2-2-5
= (ongeveer toch)
300mhz @ 2.5-3-3-8

Sorry, maar dat is de grootste onzin die ik ooit heb gelezen :doh:

TCCD doet NOOIT 2-2-2 op 250Mhz, dat kan ik toch wel met zekerheid zeggen. Trouwens Brechtvm : heb jij xtratec zijn latjes persoonlijk getest ?

brechtvm

Legacy Member
thorgal0319 zei:
Sorry, maar dat is de grootste onzin die ik ooit heb gelezen :doh:

TCCD doet NOOIT 2-2-2 op 250Mhz, dat kan ik toch wel met zekerheid zeggen. Trouwens Brechtvm : heb jij xtratec zijn latjes persoonlijk getest ?
even verduidelijking :
250 2-2-2-5 => BH-5
=
300 2.5-3-3-8 => TCCD

das dus wat ik wou zeggen (omdat de verkoper BH5 heeft, en xtratec TCCD.. vandaar :))

@ Thorgal : Tis dus een verkeerde interpretatie ;)
(Trouwens... ik zei nergens dat ik over TCCD sprak !... ik sprak over ram-timings en oc's in het algemeen)

linux

Legacy Member
Rossi zei:
wat zijn de max dat je er hebt uitgehaald??

ik bied alvast 100 afgehaald

geld je bod nog?
van mij mag je ze komen halen als je wilt...
en als het echt nodig is ga ik ze nog eerst testen bij iemand...

grtz,

Linus
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan