tomswaelen
Legacy Member
Te koop, omdat ik het toetsenbord toch niet veel gebruik, dus ik ga het op de gewone afstandsbediening houden.
De ontvanger (USB) krijg je er uiteraard bij.
Toetsenbord in quasi perfecte staat, maar is wel QWERTY.
Prijs: 50 EUR exclusief verzending.
http://www.microsoft.com/netherlands/hardware/desktop/rkmediacenter.aspx
De ontvanger (USB) krijg je er uiteraard bij.
Toetsenbord in quasi perfecte staat, maar is wel QWERTY.
Prijs: 50 EUR exclusief verzending.
http://www.microsoft.com/netherlands/hardware/desktop/rkmediacenter.aspx