desolation
Legacy Member
In Belgie vind ik er geen prijzen van, maarn de opvolger (Lacie 320) kost nieuw een dikke 1100EUR
Scherm is nog in absolute topstaat, en is ook duidelijk een hoog kwaliteits scherm. Kleurechtheid en egaalheid van de kleuren is fenomenaal en de kijkhoek is zeer groot.
Hij moet van mij niet de deur uit, maar als ik er een mooie prijs voor zou krijgen die mij toelaat te upgraden naar een groter formaat dan zou ik dit wel willen overwegen. Photoshoppen (waar ik dit scherm voor gekocht heb, en daar maakt het absoluut een verschil) doe ik de laatste tijd minder en minder en das eigenlijk zonder van deze Lacie.
Scherm is voorzien van een Premium-MVA panel met 20ms black to black response time (real response maw), dus ook perfect geschikt voor te gamen. 1600x1200 resolutie, Dsub en DVI input
doe een bod, of een aanlokkelijk voorstel (een mooie 24" of groter bv) en dit scherm kan het jouwe worden
Scherm is nog in absolute topstaat, en is ook duidelijk een hoog kwaliteits scherm. Kleurechtheid en egaalheid van de kleuren is fenomenaal en de kijkhoek is zeer groot.
Hij moet van mij niet de deur uit, maar als ik er een mooie prijs voor zou krijgen die mij toelaat te upgraden naar een groter formaat dan zou ik dit wel willen overwegen. Photoshoppen (waar ik dit scherm voor gekocht heb, en daar maakt het absoluut een verschil) doe ik de laatste tijd minder en minder en das eigenlijk zonder van deze Lacie.
Scherm is voorzien van een Premium-MVA panel met 20ms black to black response time (real response maw), dus ook perfect geschikt voor te gamen. 1600x1200 resolutie, Dsub en DVI input
doe een bod, of een aanlokkelijk voorstel (een mooie 24" of groter bv) en dit scherm kan het jouwe worden