Archief - Te koop Dell Latitude D600

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PleXs

Legacy Member
Dell Latitude D600
cpu= 1,6ghz Pentium-m
gpu= Ati Radeon 9000 mobility 32mb dedicated VRAM
mem= 512MB DDR
hardisk= 40Gb 4200RPM
TFT= 14.1 Inch (1024x768) (heeft enkele defecte pixels)
toetsenbord= qwerty
WiFi= Intel B/G Wireless

Smartcard lezer
- PCMCIA slot (druk mechanisme is afgebroken maar PCMCIA slot werkt nog prima)

inclusief dell draagtas.
origineel faktuur heb ik niet omdat ik hem van iemand anders heb overgekocht heb wel een overeenkomst op papier.

vraagprijs 450 - 500 euro
(ik behoud mij het recht de verkoop te annuleren zolang vraagprijs niet bereikt is!)

Meer informatie nodig of foto's? laat horen dan stuur ik je ze door!

Met Vriendelijke Groeten
PleXs

PleXs

Legacy Member
laatste keer dat ik hem gebruikte deed hem 2:50uur tot 3:10

dode pixels aantal ga ik morgen nakijken want moet dringend mijn bedje in.

zal zien of ik een foto kan trekken met mijn digitaal camera ook!!

reden van verkoop, heb hem al zo een maand niet meer gebruikt denk ik.
gewoon omdat ik pckes genoeg heb om mee bezig te houden.

daarmee heb ik maar besloten om hem weg te doen.

Groetjes
PleXs

PleXs

Legacy Member
Hier vind je al de foto's van de Dell latitude D600.
Heb het scherm in het zwart kleur en blauw als achter grond een foto mee getrokken dat je juist kan zien wat er mis is.

http://users.telenet.be/local/dell_D600/

Als je nog specifieke foto's wil laat maar weten plaats ik deze erbij!

Groetjes
PleXs

PleXs

Legacy Member
ok geen probleem, inderdaad jammer.

Je kunt het scherm vervangen zelf maarja. heb in de tijd de prijs eens nagekeken en kwam voor zelfde resolutie uit op een 350euro dacht ik. en voor een hogere 14inch resolutie op een 400euro (samsung tft)

de prijzen van nu weet ik zo niet.

Groetjes
PleXs

Kiara

Legacy Member
Bod €400, lijkt mij niet echt op dode pixels maar een kras op de tft.

PleXs

Legacy Member
nee kras niet echt.. zijn enkele dode pixels. door het vervoeren is dat door gedrukt geweest en tja.

groetjes
PleXs

PleXs

Legacy Member
bod van 400euro van kiara is aanvaardbaar :D
wacht nog tot vrijdag dan laat ik je wel iets weten!

verkoop loopt ook door op tones forum(www.tones.be)

Groetjes
PleXs
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan