Archief - [Te Geef]17" en 21" CRT monitor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-Incubus-

Legacy Member
Te geef:

Een 21" CRT monitor van Hitachi, redelijk vlak scherm en doet hoger resoluties aan zeer hoge refresh rate (1200*1600 @ 100 Hertz als ik mij niet vergis)
Enige nadeel: serieus vergeeld

Een 17" CRT monitor van Targa, met Micro en Speakers ingebouwd (kabeltjes zitten erbij). Enige nadeel is dat de brightness niet meer zo hoog is, dus niet geschikt voor donkere games ofzo.


Gratis af te halen in Schoten of voor wie het hoogste bod heeft.
Als niemand ze moet gaan ze op het containerpark.

Er zit ook een oude beeldbuis TV bij, die staat bij multimedia.

http://users.skynet.be/fa342614/DSC00025.JPG
http://users.skynet.be/fa342614/DSC00026.JPG
http://users.skynet.be/fa342614/DSC00027.JPG

lievn

Legacy Member
Indien de beide schermen nog goed werken, wil ik ze wel komen afhalen.
Die 17" is nog wel geschikt voor gewoon office gebruik?

-Incubus-

Legacy Member
yup, voor office gebruik gaat dat nog
kga het nog even laten openstaan, maar niet te lang meer.
Wanneer zou je er om kunnen komen?

c1pher

Legacy Member
Ik wil eventueel die 21" wel komen halen, moest lievn hem niet nemen.

-Incubus-

Legacy Member
Mja, alst toch gratis is geef ik toch de voorkeur aan degeen die het meeste meepakt ;)
Dan ben ik er vanaf :)

paraDOTbe

Legacy Member
ik kom ze desnoods nu direct halen! ik pm je me gsm nummer... woon 10 minuten van je vandaan!

grtz

lievn

Legacy Member
Laat je dit nog een tijdje open staan of prefereer je een snelle afhandeling?
Btw sorry c1pher, ik kan ze alle twee goed gebruiken. ;)

paraDOTbe

Legacy Member
kwil er nog € 10,00 voor beide geven zelfs... Zolang die 21" maar inorde is! :D

-Incubus-

Legacy Member
das goed voor mij.
verkocht aan [PARA] dus!

hier mag een slotje op :)

-Incubus-

Legacy Member
eigelijk heb je ni echt een bod gedaan hé
wil je nog overbieden?
want ik ben eigelijk al aan het afspreken met [PARA]

hij kan er vanmiddag omkomen en ik heb het liefst zo snel mogelijk buiten

grtz

paraDOTbe

Legacy Member
Deal is inmiddels volledig rond... :) Soms is het leven voor de rappe! :niceone:

grtz

lievn

Legacy Member
Je "startbod" was gewoon af te halen, dus dat was mijn bod.
Maar goed, je hebt het PARA al beloofd, dus geen probleem.

BTW PARA als je die 17" niet moet hebben.
Ik wil je er 5 euro voor geven.

-Incubus-

Legacy Member
[PARA] zei dat hij die 17" eigenlijk niet moest hebben, dus dat valt mss nog te regelen :)

grtz

paraDOTbe

Legacy Member
Die had ik idd rechtstreeks naar het containerpark gedaan... als je die vandaag of morgen nog komt halen is da goed voor mij, die € 5,00 :) Anders vertrekt ze maandag vooralsnog naar het containerpark.

We zullen da voort bespreken @ msn... Voeg me ff toe!

grtz

-Incubus-

Legacy Member
zo, hij is ze al komen halen
iTrader +1 :)

sorry voor het snelle afsluiten lievn, weer een les voor volgende keer :)

grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan