tele(n)ettertje
Legacy Member
Voeding komt uit RMA, is nog sealed, dus ik vermoed een nieuwe.
Zit in een mooie verpakking (doos met 2 schuiven)
modulair, dus je gebruikt enkel de kabels die je nodig hebt
36 maand garantie (dus nog net geen 2 en een half jaar garantie)
Ik verkoop deze omdat ik een corsair voeding zitten heb en die net iets makkelijker in mijn Antec P182 past(stekkers + casefan onderaan voor wie de kast kent)
nieuwprijs: 121eur (aankoopdatum 22/05/07) (kopie van factuur te krijgen, aangekocht bij Jaha.be)
nieuwprijs nu: 109 eur (bij ipcs), 100eur in .NL (volgens tweakers), 99eur in .DE(alternate)
http://www.ipcs.be/IPCS/product_info.php?cPath=283_1214_1215&products_id=15942
bieden maar!
ruilen kan, ben nog op zoek naar: Micro SD kaartje van 2-4Gb, mp3 speler (8gb) ipod/zen v plus
Zit in een mooie verpakking (doos met 2 schuiven)
modulair, dus je gebruikt enkel de kabels die je nodig hebt
36 maand garantie (dus nog net geen 2 en een half jaar garantie)
Ik verkoop deze omdat ik een corsair voeding zitten heb en die net iets makkelijker in mijn Antec P182 past(stekkers + casefan onderaan voor wie de kast kent)
nieuwprijs: 121eur (aankoopdatum 22/05/07) (kopie van factuur te krijgen, aangekocht bij Jaha.be)
nieuwprijs nu: 109 eur (bij ipcs), 100eur in .NL (volgens tweakers), 99eur in .DE(alternate)
http://www.ipcs.be/IPCS/product_info.php?cPath=283_1214_1215&products_id=15942
bieden maar!
ruilen kan, ben nog op zoek naar: Micro SD kaartje van 2-4Gb, mp3 speler (8gb) ipod/zen v plus
