Jonathan
Legacy Member
Ik verkoop een steelseries SX. Ik heb die een week of 2 - 3 gebruikt en daarna langs de kanten gelegd omdat het gewoon nix voor mij is ( cloth for me tbh ). De zijn een paar krasjes in langs de zijkant die ge bijna nie ziet door hem te vervoeren. Het oppervlak is nog gelijk nieuw ( en tevens al nog ne keer met padspeed silicon oil bewerkt ). Nieuwprijs is 50 euro kdoe em weg voor pakt 30 - 35 euro.
Mvg
Mvg
