menlor
Legacy Member
Heb hier nog 4 schermen staan. Ze staan een beetje in de weg. Dus ik verkoop ze.
De 2 17" schermen hebben een resolutie van 1280x1024.
Het 15" scherm met corsair stickers op gaat maar tot 800 x 600
en het andere weet ik niet
17" : doe een bod.
15" : 5€
Alles word afgehaald in strombeek. ( dicht bij grimbergen, brussel )
Opsturen doe ik niet.
http://www.menlor.com/Verkoop/Schermen/
PS: ik wil er echt vanaf.
De 2 17" schermen hebben een resolutie van 1280x1024.
Het 15" scherm met corsair stickers op gaat maar tot 800 x 600
en het andere weet ik niet
17" : doe een bod.
15" : 5€
Alles word afgehaald in strombeek. ( dicht bij grimbergen, brussel )
Opsturen doe ik niet.
http://www.menlor.com/Verkoop/Schermen/
PS: ik wil er echt vanaf.
ma kweeni of ze der dan nog zen 
Maar zouden respectievelijk 3 -5 jaar oud zijn )