Archief - sodimm - bluetooth tobo - Ipaq - SD wifi kaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ShPonGle

Legacy Member
te koop aangeboden:

SODIMM Kingston 512 mb DDR1 PC3200
lifetime warranty laptopram. werkt perfect, zonet uit laptop gehaald.

minimum: 20 euro
meeneem: 30 euro

Logitech Cordless Elite Keyboard
bluetooth-based, enkel keyboard zelf, met polssteun.

http://www.pc-reparatie.info/pr_img/254.jpg

minimum: 12 euro
meeneem: 20 euro

HP Ipaq 5550
OS is Windows Mobile 2003
Pocket PC in zeer goeie staat.
met onboard wifi
gsm noch gpsfunctie aanwezig, tom tom navigator kan er natuurlijk altijd wel opgezet worden.
werkt nog perfect, batterij ook zeer goed (ik spreek dan over 'uren')
mag weg wegens overbodig.
Met stylus, autolader, cradle en de nodige verloopstukjes.

minimum: 85 euro
meeneem: 100 euro

Sandisk 256mb+wifi SD kaart
kocht ik aan voor Ipaq omdat ze nog iets beter is dan de onboard. Is niet meer beschikbaar op de markt, gaat daarom nog voor grof geld weg op ebay (70 euro is geen uitzondering, spreek uit ervaring :) )

minimum: 35 euro
meeneem: 50 euro

prijzen zijn exclusief. bieden ook, en dit op meerdere zaken doen gaat altijd voor.verzenden via kiala of post noch afhalen no prob. Ik verkoop op andere plaatsen ook, ook via kennissenkring, mr houd hier op de hoogte.

maybeme

Legacy Member
€ 15 incl. voor het geheugen (onder minimumprijs, maar aangezien er niet veel interesse is, en ik niet meer wil bieden...)

ShPonGle

Legacy Member
maybeme zei:
€ 15 incl. voor het geheugen (onder minimumprijs, maar aangezien er niet veel interesse is, en ik niet meer wil bieden...)
ferm beneden de minimumprijs helaas want tis nog inclusief ook, dus niet aanvaard.

ShPonGle

Legacy Member
sven99 zei:
110 exclusief voor PDA & Sandisk wifi card

grtz
niet slecht, maar had voor beide samen een richtprijs van 130 euro vooropgezet. Hier nog wat foto's om het materiaal eens te tonen, de cradle staat wel niet op de foto, was bovendien vergeten te vermelden dat de Ipaq natuurlijk ook nog een adapter heeft:

http://home.tele2allin.be/vt6200738/fotos/ipaq1.jpg
http://home.tele2allin.be/vt6200738/fotos/ipaq2.jpg
http://home.tele2allin.be/vt6200738/fotos/ipaq3.jpg
http://home.tele2allin.be/vt6200738/fotos/ipaq4.jpg
http://home.tele2allin.be/vt6200738/fotos/ipaq5.jpg
http://home.tele2allin.be/vt6200738/fotos/ipaq6.jpg
http://home.tele2allin.be/vt6200738/fotos/ipaq7.jpg

2nd2none

Legacy Member
SODIMM Kingston 512 mb DDR1 PC3200
lifetime warranty laptopram. werkt perfect, zonet uit laptop gehaald.

minimum: 20 euro
meeneem: 30 euro



25€ incl hiervoor

ShPonGle

Legacy Member
2nd2none zei:
SODIMM Kingston 512 mb DDR1 PC3200
lifetime warranty laptopram. werkt perfect, zonet uit laptop gehaald.

minimum: 20 euro
meeneem: 30 euro



25€ incl hiervoor
genoteerd!!

ShPonGle

Legacy Member
laatste up - ik sluit af morgenavond om 22 uur!

stand van zaken:

bod van 2nd2none op de sodimmlat van 25 euro inclusief

sven99

Legacy Member
ShPonGle zei:
laatste up - ik sluit af morgenavond om 22 uur!

stand van zaken:

bod van 2nd2none op de sodimmlat van 25 euro inclusief

Mijn bod is blijkbaar niet genoteerd, om misverstanden te vermijden trek ik het dan ook in.

Grtz.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan