Archief - Socket 370 gerief

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Azgard

Legacy Member
Ik heb hier nog een lotje ouder gerief dat weg mag.

Mobo s370, 1x AGP, 3x PCI, 2x USB, sound onboard
Intel Celeron 350 mhz w cooler
250w voedingske

Af te halen regio Aalst of verzending op kosten van de koper.
Prijs: geen idee, bied maar

blackfeather

Legacy Member
mobo 10EUR inclusief verzending indien het processoren tot ten minste 800MHz aankan evt met biosflash die je zelf doet natuurlijk ;)
Dus mss handig is serienummer of typenummer

Azgard

Legacy Member
Ik zal er s voor kijken tot hoeveel er op gaat. Nen biosflash however doe ik niet. Als ge dat zelf wilt doen, np, maar ik kan m niet laten draaien als ik geen ram enz. heb he.
Ik zal zien of ik er vanavond nog een pic kan opzwieren.

blackfeather

Legacy Member
maakt ook niet zoveel uit als ie dat standaard kan draaien, laat ons zo afspreken: als ie 800MHz dan bied ik 10EUR inclu, kan ie dat mits biosupgrade en jij zoekt die voor mij dan ist ook 10EUR inclu

je laat maar ietske weten

Azgard

Legacy Member
Het is dit moederbord: Epox EP-3VCA
Het heeft dus 5x PCI en nog een ISA en een AMR slotje...
http://www.motherboard.cz/mb/epox/EP-3VCA.htm

Ben nog ff aan t rondzien of er ne 800mhz opgaat. M ondersteunt precies toch al PIII cpu's, dus ik vermoed van wel.
Lol, dat mobo ondersteunt max. Celeron 766, maar wel PIII (coppermine) tot 933mhz. Als ge mij uw email ff achterlaat stuur ik u anders de cpu-support pdf s door. Ik weet niet welke bios erop staat, maar updates, manuals en drivers worden nog steeds op de site van Epox aangeboden.
http://epox.com/USA/product.asp?ID=EP-3VCA

Azgard

Legacy Member
Bod genoteerd.

Het wordt een drukke week voor mij, geen paniek als ik niet direct antwoord. Ik denk eind van de week af te sluiten.

da jokke

Legacy Member
aangezien iedereen hier inclu bied:
15inclu voor mobo
onder voorbehoud
ik laat zo snel mogelijk weten of het definitief wordt

Azgard

Legacy Member
Genoteerd.
Vanavond sluit ik af.

Verder niemand interesse in die cpu en/of voeding?

da jokke

Legacy Member
heb ik hem?
stuur je dan pm?
ik ben niet zeker of ik de komende uren nog op het net kan, dus als ik wordt overboden sluit dan pas af morgenvroeg plz
als ik toch op het net kan laat ik hier wel iets weten
thx

Azgard

Legacy Member
Verkocht aan da jokke voor € 25 incl.
Check pm voor mijn gegevens...

Azgard

Legacy Member
Nog een laatste upke voor die processor en voeding:

cpu+cooler: €10 excl.
voeding: €5 excl.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan