Archief - Silicon IDE RAID controller

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EyeBallz

Legacy Member
This Ultra ATA/133 IDE controller card with RAID is designed to offer a high performance, cost effective and reliable solution to the system upgrader. This card provides two IDE connectors that support ultra ATA/133 protocols. Each IDE connector can support a master/slave combination of any devices, including Ultra ATA/133, Ultra ATA/100, Ultra ATA/66, Ultra/33, EIDE/Fast ATA-2, IDE and ATAPI standards. A RAID array is a collection of drives that collectively act as a single storage system, which can tolerate the failure of a drive without losing data and can operate independently of each other. This allows the necessary customization for different types of applications and the ease of implementation

Features/Specifications:

* ATA/133 PCI RAID Controller Card
* General Features:
* Silicon Image Sil0680 ATA/133 IDE controller chip
* 32-bit PCI Interface
* Supports bus master DMA at 133Mbytes/sec PCI burst rate
* Supports Max. IDE/ATA data transfer rate of 133 MB/sec
* Two Ultra ATA Channels w/ 128 Bytes buffer per Channel
* Supports up to four IDE/ATA Devices
* Supports RAID 0, RAID 1, RAID0+1 modes
* Fully backwards compatible with Ultra ATA/100, ATA/66,
* Ultra ATA/33, EIDE/Fast ATA-2, IDE and ATAPI devices
* Compliant with PCI Specification, Rev. 2.2
* Ultra ATA/133 Compatible specifications
* PCI Plug & Play compliant

Brolpaq

Legacy Member
8. Een verkoopthread is altijd voorzien van een beginprijs (als je er geen idee van hebt dan bekom je deze door een prijsschatting te laten doen. Er is ook altijd een afsluituur opgegeven door de verkoper, wordt er de laatste minuut nog opgeboden dan heeft men het recht om BINNEN de 10 minuten op te bieden, dit blijft gelden tot er geen bod meer is na de 10 minuten.

;) ...

whem

Legacy Member
awel ik geef 7€ incl :crazy:

edit: is dat compatible met linux ??? Normaal zou da wel moeten zijn maar als dat niet zo is ben ik er niet veel mee

EyeBallz

Legacy Member
mijn beginprijs was wel degelijk exclusief verzending..
kheb het ff opgezocht en der staat win98 tot xp
van linux zegge ze niks...

whem

Legacy Member
maja 7 exl da is een bikke veel ze nieuw koste ze over de oceaan 15$. Ja ik weet het. Het is niet in belgie bla bla bla. Linux heeft normaal geen prbleem met die kaartjes zelf eens gaan zoeken.

Wat vind je van 8€ incl

EyeBallz

Legacy Member
dan kom ik nog altijd onder mijn prijs uit
soit, ik gooi hem wel op ebay

whem

Legacy Member
alle omdat het nieuwjaar is 10€ incl. En als je daar niet tevreden mee bent kzou zeggen gooi hem dan op ebay he ;)

whem

Legacy Member
???? kan je hier eens op antwoorden aub :bow:

Ja sorry ben weer ongeduldig he :$
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan