Azgard
Legacy Member
Hier staat nog een 15" schermpje stof te verzamelen, dat echter nog goed werkt.
Het is een Siemens-Nixdorf scherm, res. max 1024*768.
Exacte type weet ik niet vanbuiten, zal vanavond s kijken, maar t is een scherm uit de MCM15-reeks.
Kan enkel afgehaald worden in Aalst, is wat zwaar om te versturen.
Bieden vanaf nen euro
Het is een Siemens-Nixdorf scherm, res. max 1024*768.
Exacte type weet ik niet vanbuiten, zal vanavond s kijken, maar t is een scherm uit de MCM15-reeks.
Kan enkel afgehaald worden in Aalst, is wat zwaar om te versturen.
Bieden vanaf nen euro
