Archief - Seagate Barracuda HD 200Gb 7200 rpm ATA (IDE)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

T5uN4|v|!

Legacy Member
Wegens de aankoop van een nieuwe pc verkoop ik mijn harde schijf.

Seagate Barracuda 200Gb 7200 rpm ATA

Deze is wel nog niet geformatteerd.

minimumprijs: €25

Coolrunner

Legacy Member
welke is dit precies ?

afspraak aan afrit E313 (Herentals) mogelijk ?

T5uN4|v|!

Legacy Member
Ik heb geen auto, dus dit is nogal moeilijk, overschrijving?

Coolrunner

Legacy Member
Coolrunner zei:
welke is dit precies ?

afspraak aan afrit E313 (Herentals) mogelijk ?

zou gemakkelijk zijn geweest maar geen onoverkomelijk probleem

info over welke het precies is zou fijn zijn .... ST nummer is al ok (staat op de sticker op de schijf)

Coolrunner

Legacy Member
indien geen bad sectors etc

25€ afgehaald ...... tis dus een OEM schijf zonder garantie volgens seagate

yezzer

Legacy Member
idd, OEM schijf zonder garantie en 3 jaar oud .
bod van 27 exclusief verzending.

T5uN4|v|!

Legacy Member
Ik zal het bieden vrijdagavond (7 dec) om 20u afsluiten. Zo heeft iedereen nog kans om een bod uit te brengen.

T5uN4|v|!

Legacy Member
De schijf is ondertussen gebruiksklaar. Ik heb mijn gegevens verwijderd en de de schijf geformatteerd via Partition Magic 8.

yezzer

Legacy Member
Coolrunner zei:
euh van wie is ie nu ?

moeilijk is dat niet Coolrunner: mijn bod van 27 excl stond er toch eerst nietwaar, en ik ben ook niet meer door u overboden geweest voor 20 u gisteren. (longpatje heeft u dat ook zelfs nog goed duidelijk willen maken, en u hebt daarna niets meer ondernomen, kijk maar eens naar zijn post daaromtrent!)
trouwens, verkoper heeft ook nergens een melding gemaakt dat afhaling voorkeur geniet, dus 't is wel heel duidelijk meen ik...
ik wacht wel op een pm vd verkoper om verder en correct af te handelen
mvg

Coolrunner

Legacy Member
yezzer zei:
moeilijk is dat niet Coolrunner: mijn bod van 27 excl stond er toch eerst nietwaar, en ik ben ook niet meer door u overboden geweest voor 20 u gisteren. (longpatje heeft u dat ook zelfs nog goed duidelijk willen maken, en u hebt daarna niets meer ondernomen, kijk maar eens naar zijn post daaromtrent!)
trouwens, verkoper heeft ook nergens een melding gemaakt dat afhaling voorkeur geniet, dus 't is wel heel duidelijk meen ik...
ik wacht wel op een pm vd verkoper om verder en correct af te handelen
mvg

wat jij of wannabee Moderator Longpatje daar van vinden interesseert me eigenlijk niet, de verkoper heeft in jouw geval het "risico" van verzending terwijl ik het afhaal en er geen risico is.
kzal wel zien wat ervan komt ;)

Gert1

Legacy Member
Coolrunner zei:
wat jij of wannabee Moderator Longpatje daar van vinden interesseert me eigenlijk niet, de verkoper heeft in jouw geval het "risico" van verzending terwijl ik het afhaal en er geen risico is.
kzal wel zien wat ervan komt ;)

risico op verzending :oink: verzending is nrml op kosten en risico van de koper hé

T5uN4|v|!

Legacy Member
Het bod van yezzer stond er eerst en het bedrag was hetzelfde als dat van Coolrunner (€27). Ik heb inderdaad geen voorkeur opgegeven en het is dus niet meer dan eerlijk dat ik aan yezzer verkoop.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan