MeuLeMeiSteRrr
Legacy Member
Hoi ik verkoop mijn graka wegens aankoop 8800 gtx. Het gaat hier om een Sapphire Ati x850xt platinum editie.doos en kabels erbij ook de games. Factuur aanwezig maar geen garantie meer.Uiterst goeie kaart die de games nog vlot draait, maar jammer genoeg geen dx10.
biedprijs:50 excl
meeneemprijs: 85 excl
biedprijs:50 excl
meeneemprijs: 85 excl