PsYmon
Legacy Member
Hey,
ik verkoop een Sapphire x1950pro. Hij was bedoeld voor een vriend z'n pc te upgraden, maar hij zit in financiële nesten en de upgrade gaat dus niet door.
De kaart is een week of 2 geleden gekocht hier op het forum. Komt met de meeste toebehoren, maar is zonder factuur. De kaart is PCI-express.
Minimumprijs: 80 euro EXCL
Meeneemprijs: 100 euro EXCL
Onderbieden heeft geen zin, hou het netjes aub.
ik verkoop een Sapphire x1950pro. Hij was bedoeld voor een vriend z'n pc te upgraden, maar hij zit in financiële nesten en de upgrade gaat dus niet door.
De kaart is een week of 2 geleden gekocht hier op het forum. Komt met de meeste toebehoren, maar is zonder factuur. De kaart is PCI-express.
Minimumprijs: 80 euro EXCL
Meeneemprijs: 100 euro EXCL
Onderbieden heeft geen zin, hou het netjes aub.

