8dave
Legacy Member
Te koop: X800GTO² met zalman VF700-cu in perfecte staat.
Alles is nog compleet.
Aangekocht op 10/11/05 met factuur.
Is geflashed naar 16ps en kan makkelijker oc worden tot een X850XT.
http://users.telenet.be/Davek/index/graka.jpg
Kan afgehaald worden in Zoersel of aangetekend verzonden worden op kosten van de koper. (eventueel ook brengen indien niet te ver.)
Alles is nog compleet.
Aangekocht op 10/11/05 met factuur.
Is geflashed naar 16ps en kan makkelijker oc worden tot een X850XT.
http://users.telenet.be/Davek/index/graka.jpg
Kan afgehaald worden in Zoersel of aangetekend verzonden worden op kosten van de koper. (eventueel ook brengen indien niet te ver.)

