tomvanhouche
Legacy Member
Heb hier een Samsung 940BW die weg mag omdat ik nu een laptop gebruik en wss ga overstappen naar een 24inch vr films op te kijken.
Het scherm zelf werkt perfect geen dode pixels maar door de verhuis is er in de rechterbovenhoek een serieuze kras ingekomen.
Ze is redelijk groot en valt snel op MAAR als je film kijkt of een spel speelt zie je ze niet meer.
Voor sommigen iets ambetants voor anderen weer niet, tijdens film enzo merk je het dus niet op.
Voor de rest is het scherm perfect in orde:heeft een vga, dvi met hdcp ingang.
Is pivoteerbaar, in de hoogte verstelbaar.
Kortom een van de betere schermen die verkrijgbaar zijn.
Veel uitleg heeft dit scherm niet nodig, google kan je ook verder helpen.
Originele doos heb ik nog met factuur, scherm is van September 2006.
Beginprijs is 50€ excl.
Bieden excl, liefst afhalen. Verzenden met taxipost mogelijk
foto' kan je vinden op http://users.edpnet.be/tomvanhouche/samsung/
Het scherm zelf werkt perfect geen dode pixels maar door de verhuis is er in de rechterbovenhoek een serieuze kras ingekomen.
Ze is redelijk groot en valt snel op MAAR als je film kijkt of een spel speelt zie je ze niet meer.
Voor sommigen iets ambetants voor anderen weer niet, tijdens film enzo merk je het dus niet op.
Voor de rest is het scherm perfect in orde:heeft een vga, dvi met hdcp ingang.
Is pivoteerbaar, in de hoogte verstelbaar.
Kortom een van de betere schermen die verkrijgbaar zijn.
Veel uitleg heeft dit scherm niet nodig, google kan je ook verder helpen.
Originele doos heb ik nog met factuur, scherm is van September 2006.
Beginprijs is 50€ excl.
Bieden excl, liefst afhalen. Verzenden met taxipost mogelijk
foto' kan je vinden op http://users.edpnet.be/tomvanhouche/samsung/
