L@TrO
Legacy Member
Ik heb hier dus een Samsung 223bw die ik . De kleuren zijn naar mijn mening ondermaats ( ik gebruik het vooral voor grafische toepassingen ).Dom van mij om een tn paneel te kopen. En de looks steken me trouwens ook zeer zwaar tegen.
En in connectie met mijn laptop heeft het geen stabiel beeld via de analoge connectie ( golven zichtbaar) .Een miskoop dus.
Ik zou foto's kunnen trekken, maar het scherm is letterlijk 30min uit de doos geweest, dus buiten enkele vingerafdrukken op die blinkende plastiek, zijn er geen verbruikssporen.
En garantie heeft dat scherm dus ook nog zeer lang angezien het nog maar net hier is.
ik heb er nieuw : 295€ aan gegeven bij pixmania.be, wat redelijk weinig is in vergelijking met andere winkel.
Min prijs: 250€
meeneem: 280€
edit: Liest af te halen bij mij op kot in antwerpen ( tijdens de week dus)
http://www.jaha.be/product_info.php?cPath=45&products_id=1464 , tis den deze dus
En in connectie met mijn laptop heeft het geen stabiel beeld via de analoge connectie ( golven zichtbaar) .Een miskoop dus.
Ik zou foto's kunnen trekken, maar het scherm is letterlijk 30min uit de doos geweest, dus buiten enkele vingerafdrukken op die blinkende plastiek, zijn er geen verbruikssporen.
En garantie heeft dat scherm dus ook nog zeer lang angezien het nog maar net hier is.
ik heb er nieuw : 295€ aan gegeven bij pixmania.be, wat redelijk weinig is in vergelijking met andere winkel.
Min prijs: 250€
meeneem: 280€
edit: Liest af te halen bij mij op kot in antwerpen ( tijdens de week dus)
http://www.jaha.be/product_info.php?cPath=45&products_id=1464 , tis den deze dus