Archief - Samsung 223bw / 22inch TFT / nieuw

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

L@TrO

Legacy Member
Ik heb hier dus een Samsung 223bw die ik . De kleuren zijn naar mijn mening ondermaats ( ik gebruik het vooral voor grafische toepassingen ).Dom van mij om een tn paneel te kopen. En de looks steken me trouwens ook zeer zwaar tegen.
En in connectie met mijn laptop heeft het geen stabiel beeld via de analoge connectie ( golven zichtbaar) .Een miskoop dus.


Ik zou foto's kunnen trekken, maar het scherm is letterlijk 30min uit de doos geweest, dus buiten enkele vingerafdrukken op die blinkende plastiek, zijn er geen verbruikssporen.
En garantie heeft dat scherm dus ook nog zeer lang angezien het nog maar net hier is.

ik heb er nieuw : 295€ aan gegeven bij pixmania.be, wat redelijk weinig is in vergelijking met andere winkel.

Min prijs: 250€
meeneem: 280€

edit: Liest af te halen bij mij op kot in antwerpen ( tijdens de week dus)

http://www.jaha.be/product_info.php?cPath=45&products_id=1464 , tis den deze dus

L@TrO

Legacy Member
jaja, dat help niet. Die golvens hebben volgens mij te maken met de graka van de laptop. Als je de stroomkabel uit de latop trekt heb je geen golven meer ( ik denk dat dat is omdat je graka dan aan lower speeds draait ). Ne vriend boven op kot heeft juist het zelfde voor met zijn latop met samsung 22inch. En op een sommige andere latops heeft die dat niet voor, ook op vaste pc's heb je dat niet. Mja, moest iemand dat scherm van mij nu kopen, en die heeft dan ook voor, dan geef ik wel het geld terug hoor, dan is geen probleem.

flirt

Legacy Member
ruilen voor digitale videocamera sony winkelwaarde plus minus 600 euro?

L@TrO

Legacy Member
mja , prijzen zijn dan op een week omlaag gedaan zeker.

Alé bon : meeneem : 250€

L@TrO

Legacy Member
goch , dat is niet zo simpel. En posten ga ik het ook niet doen. En een auto heb ik helaas nog niet.

mouly jr.

Legacy Member
210 euro, ik kom er volgende week om.
Zijn er dode/luie pixels? Je kan dat met bepaalde software testen. Ik neem aan dat je garantiebewijsje nog hebt/aankoopbewijs?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan