mathiasnotez
Legacy Member
ik wil mijn stoffen razor mantis controle verkopen omdat ik overgeschakeld ben van stof naar fyber...
http://www.gamegear.be/images/razer_mantis_control.jpg
de controle is speciaal gemaakt voor low-sens gamers en is uber groot
http://www.gamegear.be/images/razer_mantis_control.jpg
de controle is speciaal gemaakt voor low-sens gamers en is uber groot
