CrUsH
Legacy Member
Gegroet,
Zoals de titel al zegt verkoop ik volgende ram-latjes:
2 x 512mb Whitelake DDR400
Ik vraag 17 euro per latje omdat ze nog gloednieuw zijn, niet gebruikt zelfs. Enkel al uit de verpakking geweest. Wie ze allebei koopt krijgt er nog een gratis 80mm fan cooler bovenop !!
Biede maar !!!
Zoals de titel al zegt verkoop ik volgende ram-latjes:
2 x 512mb Whitelake DDR400
Ik vraag 17 euro per latje omdat ze nog gloednieuw zijn, niet gebruikt zelfs. Enkel al uit de verpakking geweest. Wie ze allebei koopt krijgt er nog een gratis 80mm fan cooler bovenop !!
Biede maar !!!

).