DeFlup
Legacy Member
wegens te weinig spelen verkoop ik mijn Quake 4, dvd is amper gebruikt geweest, dus nog zo goed als nieuw.
Beginprijs: 15€
Meeneemprijs: 25€
Ik verkies afhalen maar kan eventueel verzonden worden (verzendkosten zijn dan wel voor de koper)
Prijzen zijn exclusief verzendkosten
Hoogste bod
20€ incl. verzending (telenet forum)
staat ook op tones forum
Beginprijs: 15€
Meeneemprijs: 25€
Ik verkies afhalen maar kan eventueel verzonden worden (verzendkosten zijn dan wel voor de koper)
Prijzen zijn exclusief verzendkosten
Hoogste bod
20€ incl. verzending (telenet forum)
staat ook op tones forum