_AndyMan_
Legacy Member
Hoi hoi,
zoals de titel al doet vermoeden, heb ik hier nog een ramlatje liggen waar ik niets meer mee ben.
het gaat om:
256MB DDR-333MHz-CL2.5
Weet niet echt wat het nog waard is, dus als je het kan gebruiken, bied je maar iets, ik ben geene moeilijke
afhaling mogelijk in Lier, verzending mogelijk via post en kiala uiteraard ook! (verzendingskosten zijn uiteraard voor de koper!)
Mvg
Andy
zoals de titel al doet vermoeden, heb ik hier nog een ramlatje liggen waar ik niets meer mee ben.
het gaat om:
256MB DDR-333MHz-CL2.5
Weet niet echt wat het nog waard is, dus als je het kan gebruiken, bied je maar iets, ik ben geene moeilijke
afhaling mogelijk in Lier, verzending mogelijk via post en kiala uiteraard ook! (verzendingskosten zijn uiteraard voor de koper!)
Mvg
Andy
