Archief - powertip etc... schermpjes + kapotte mobo's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

benwake

Legacy Member
Hoi hoi,
Ik verkoop dus het volgende:

Powertip etc karakter/lcd schermpjes

1/ reeds gemaakte powertip pc1602l + plaat om in 5.25" + ...
2/ grafisch az displays AGM1264f
3/ karakter met blauw backlight az displays acm2004d
4/ karakter display 4*duust nanya plastics M028G
5/ gloednieuw met plastiekje rode backlight cfah2004a-rgb
foto : http://users.skynet.be/benwake/schermpjes.JPG
wat er ook nog bij kan is een parallel kabel, klaar om schermpje te maken
=> schermen worden deze keer ook apart verkocht
geen idee van de prijzen maar een gemiddelde van 8€/scherm moet haalbaar zijn :)

Kapotte mobo's etc...

1/ P5B deluxe, komt met alle accessoires etc... was gevoltmodded, en heb de voltmod er iets te hard afgetrokken, valt te herstellen normaalgezien.
http://users.skynet.be/benwake/PB080001.JPG
http://users.skynet.be/benwake/PB080002.JPG
http://users.skynet.be/benwake/PB080003.JPG
http://users.skynet.be/benwake/PB080004.JPG

2/ dfi ultra-d, alle info in https://www.beyondgaming.be/forums

3/ asus a7n8x - asrock S775 µatx - epox ep-8rda pro mobokes=> geen beeld, niet verder getest

EDIT: aangezien 100€ te veel is, laat ik jullie bieden. ik heb een minimum van 50€ nodig voor alles, en tees blijft niet lang open :) anders hou ik ze zelf wel voor stukken ofzo...
=> 125€ als je alles neemt (kvind wel nog toetsenborden, cd readers, floppy's etc... om erbij te knallen moest het je interesseren - werkende dan wel :))
=> ruil is altijd mogelijk !!


grtz

TIIMM

Legacy Member
Ik weet niets van die schermpjes..

Maar heb je 1 die je gewoon kan aansluiten en gebruiken?
Liefst 1 met backlight. Mag ook 1 zijn dien nog gewoon gesoldeerd moet zijn :)
Dat groot scherm ziet er wel interessant uit :)
Wat moet er daar nog aan gebeuren?

Bedankt!

benwake

Legacy Member
@massman: bon, 100€ is mss wel veel, maar bon als ik zeg bieden maar dan gaan jullie toestuiken met 5€, en dat kan er niet door :)
hoeveel gaan we zeggen? 50€?

@Timmeke154: diegene die je kan aansluiten is zonder backlight, er zijn op de foto twee met backlight (rood en blauw). Als je alles neemt heb je meteen de parallelkabels, potmeter, ... erbij dus kan je eigenlijk zelf kiezen op welke scherm je wat aansluit.
de datasheets vind je sowieso op het internet, de meeste zijn standaard.
ik wil je desnoods wel live uitleg geven indien je alles neemt, name your price :)

TIIMM

Legacy Member
Mja, kben eigenluk niets met 5 schermpjes eh :)

Enigste wat je nodig hebt om zo'n schermpje te kunnen gebruiken is zo'n schermpje en een parralel kabel?

Bodje : 20€ op alles .. indien te laag, negeer maar :) Dan bied ik wel op 1/2 apart :)

benwake

Legacy Member
Timmeke154 zei:
Mja, kben eigenluk niets met 5 schermpjes eh :)

Enigste wat je nodig hebt om zo'n schermpje te kunnen gebruiken is zo'n schermpje en een parralel kabel?

Bodje : 20€ op alles .. indien te laag, negeer maar :) Dan bied ik wel op 1/2 apart :)

20€ op alles en ik hou de rode (die kan ik nog gebruiken) en we hebben deal :)

benwake

Legacy Member
Timmeke154 zei:
20 inclu of zonder?
exclu uiteraard, kga ze ook niet gratis geven. Zo'n schermke is normaalgezien 10€ waard (zeker dat graphic dat erbij is)
24.3€ inclu is een mooie prijs

benwake

Legacy Member
ik stuur de gegevens dus :)
upje voor de mobo's, geef maar een prijske...

benwake

Legacy Member
is normaalgezien betaald, deal is rond, ik stuur documenten ook mee ;)
laatste upje voor de mobokes

benwake

Legacy Member
mensen met interesse voor mobo's mogen mij altijd PM'en, epox wordt morgen onder handen genomen (gebolde caps), dus deze thread mag dicht :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan