[Gizmo]
Legacy Member
jow ik verkoop hier een
Point of view 6800GT 256mb (AGP)
er staat een arctic silencer 5 op
deze kaart is in perfecte staad, ik doe deze weg omdat ik een mobo en cp update heb gedaan en nu blijkt da er geen agp past op dat moederbord
spijtig want ik wildde nogwel een jaareken verderdoen
deze kaart trek alle nieuwe games op full detail no problem
ik speel cod2-fear-queke4-wow-nfs most wanted op full detail 1280-1024 met een zeeeeeeeeeer flotte fps
perfecte vervanger voor mensen die geen 500€ voor een nextgen graka kunnen betelan
Point of view 6800GT 256mb (AGP)
er staat een arctic silencer 5 op
deze kaart is in perfecte staad, ik doe deze weg omdat ik een mobo en cp update heb gedaan en nu blijkt da er geen agp past op dat moederbord

spijtig want ik wildde nogwel een jaareken verderdoen
deze kaart trek alle nieuwe games op full detail no problem
ik speel cod2-fear-queke4-wow-nfs most wanted op full detail 1280-1024 met een zeeeeeeeeeer flotte fps
perfecte vervanger voor mensen die geen 500€ voor een nextgen graka kunnen betelan


