Archief - Point of view g-force 6800GT (AGP)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[Gizmo]

Legacy Member
jow ik verkoop hier een


Point of view 6800GT 256mb (AGP)

er staat een arctic silencer 5 op


deze kaart is in perfecte staad, ik doe deze weg omdat ik een mobo en cp update heb gedaan en nu blijkt da er geen agp past op dat moederbord :(

spijtig want ik wildde nogwel een jaareken verderdoen


deze kaart trek alle nieuwe games op full detail no problem

ik speel cod2-fear-queke4-wow-nfs most wanted op full detail 1280-1024 met een zeeeeeeeeeer flotte fps



perfecte vervanger voor mensen die geen 500€ voor een nextgen graka kunnen betelan

de fitnessbonk

Legacy Member
Vanwaar ben je? Voor eventueel afhaling ... Factuur?

[Gizmo]

Legacy Member
ben van antwerpen


faktuur zou er noraal nog moeten zijn, zal eens zoeken

Coolrunner

Legacy Member
ouderdom ? garantiebewijs is zekers een pluspint voor een eventuele koper ;)

vincent99

Legacy Member
ja ik toch ook wel geintresseert geef je 220€ kom ze zelf ophalen ben ook van antwerpen dus geen prob. en idd heb je garantie bewijs of zoiets ist nog in de juiste verpakking met de software en dergelijke laat me iets weten via mail [email protected] / of bel 0474/66.19.88 tot hoors ! zou ze vogende week maandag eventueel komen halen 02/01/2006 !
cioa

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
Welk van beide wil je nu vincent99 :p. Deze of die van Edmeister?

Dit omdat ek ook nogal hard op zoek ben , en als je op beide gaat bieden ..
Wil gewoon niet dat ze allebei aan m'n neus passeren :p.

Als vincent de kaart van Edmeister koopt (wat hij blijkbaar ook van plan is), geef ik 205 voor deze (startbod). Koper ziet maar wat hij met dat bod doet als vincent99 de andere eerst in z'n bezit heeft..

vincent99

Legacy Member
mij maakt het nie uit als ik ze maar te pakke krijg, het liefst de dees want ik ben ook van antwerpen . dat zou voor mij veel gemakkelijker zijn aangezien ik niet in het bezit ben van een wagen . als het goed is voor gizmo neem ik de deze ik wacht nog steeds op een reactie van hem . voor die van edmeister ben ik ook zeer geintresseert maar gent das al nie meer bij de duur he. maar ik wacht af op een reactie van gizmo.anders blijft mijn bod geldig edmeister want ik wil zeker tegen maandag 02/01/2006 een kaartje (vga) :) in mijn bezit hebbe ;)

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
Mja, en ik zou het liefst die van EdMeister kopen (ook gemakkelijker qua transport), maar het bieden is daar nog niet afgesloten. Dus als beiden nu afsluiten, dan zit je met 2 kaarten :p.

vincent99

Legacy Member
ik zeg het ik wacht nog steeds op een reactie van gizmo . als die nu iets laat weten is inorde, he maar ja ik hoor tot hier toe niks dus .

vincent99

Legacy Member
hallo Gizmo het zou wel fijn zijn moest je iets laten weten. kwestie van de mensen op de hoogte te houden he . ik wil weten of da je mijn bod aanvaard ja of nee . greetz V99 ;)

MototheT

Legacy Member
aangezien je nu een PCI-Express kaart nodig hebt en ik een AGP, wil ik wel ruilen met mijn kaart.
Ik heb een X800GTO op PCI-Express. Hoeveel opleg wil je hierbij?
Ik kan naar Antwerpen komen, werk in mechelen.

[Gizmo]

Legacy Member
ben er just nu, ik ga alles eens overlezen enzo en ik ga dezemiddag zien wa ik er mee doe
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan