nTFs
Legacy Member
Deze thread is bedoeld om een itrader punt te bekomen wegens een verkeerd forum en heeft de goedkeuring van Epyon.
Het ging over een 6800 GT ter waarde van 70 € inclusief die ik heb gekocht van beemer. De enigste die hier dus gaat replyen is beemer zelf.
Gelieve dus niet te replyen of te bieden in deze thread.
Het ging over een 6800 GT ter waarde van 70 € inclusief die ik heb gekocht van beemer. De enigste die hier dus gaat replyen is beemer zelf.
Gelieve dus niet te replyen of te bieden in deze thread.