tomvanhouche
Legacy Member
Heb een HD-DVD speler besteld voor mijn pc en mijn laptop heeft een dvdschrijver dus dan mag deze weg 
Is gekocht in de mediamarkt in Juli. Heb er slechts enkele dvd's maa afgespeeld en geschreven. Is bena niet gebruikt dus.
In perfecte staat natuurlijk
Type is SPD2412BD, Zwart.
Snelheden: 18x +-R, 8x +R DL, 48x CD-R, ...
Snel genoeg dus.
Komt met factuur en originele doos + originele Nero.
Deze Nero werkt wel niet in Vista enkel in XP.
Interface is IDE, kabel zit erbij.
Min/Meeneem
15€/20€
Prijzen zijn excl, bieden excl.

Is gekocht in de mediamarkt in Juli. Heb er slechts enkele dvd's maa afgespeeld en geschreven. Is bena niet gebruikt dus.
In perfecte staat natuurlijk

Type is SPD2412BD, Zwart.
Snelheden: 18x +-R, 8x +R DL, 48x CD-R, ...
Snel genoeg dus.
Komt met factuur en originele doos + originele Nero.
Deze Nero werkt wel niet in Vista enkel in XP.
Interface is IDE, kabel zit erbij.
Min/Meeneem
15€/20€
Prijzen zijn excl, bieden excl.
mn nieuwe pc'tje, waarvoor jij een voeding geleverd hebt, heeft nog een schryver nodig 