Archief - pc'ke met alles erop en eraan te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

axel foley

Legacy Member
hey ben deeltijds student informatica en heb onlangs zelf mijn eigen pc ineen moete steke en der is wel iets aardigs uitgekomen maar ja nu zit ik er mee en wil hem graag verkopen en iemand anders er gelukkig mee maken dus ik zal even de specs zetten

AMD athlon 4200
nvidia Geforce 8500 GT
gigabyte moederbord
dvd rom
cd writer
hard disk 30 GB(best een externe hard disk bijkopen bij media markt fzo)

verkoop daarbij ook mijn lcd scherm en luidsprekers, draadloos toestsenbord en muis dus je kan alles in 1 pakket kopen als je geïntereseerd bent in iets apart dan vraag je het maar

greetz axel

longpatje

Legacy Member
Dan zal je toch eerst wat meer specificaties moeten geven :)

Cpu AM2 ?
Juiste type mobo ?
Ram, hoeveel en welk ?
Case ?
Merk en type scherm ?
.....
Lokatie ?
Ouderdom/Garantie/fakturen ?


Beetje meer aandacht besteden aan het opmaken van je thread ;)

deraket

Legacy Member
geintresseerd hoeveel wil je juist en kan je info zoals hierboven gevraagd





PS: moeten ze tegenwoordig al een pc ineensteken voor informatica duur boeltje tegenwoordig, da deed ik in mijn vrije tijd pctje ineensteken of troubleshooten

axel foley

Legacy Member
ram geheugen:1024 mb

type mobo:gigabyte S-series(juiste type weetek nie juist meer heb de doos weggegooid kan ik mss nog Wel op internet vinden)

scherm:is een benq lcd scherm type FP557s

heb alle fakturen en zo behalve van de accesoires zoals het scherm enzo want die hebbek van men vader gekrege

CPU Naam:AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4200+

case is van x gear je kan foto's zien op http://www.kapaza.be/Computers/Complete_PCs_vanaf_2_Ghz/7627391/Degelijke_pc_te_koop.html

en ben van deurne in antwerpen

Gert1

Legacy Member
axel foley zei:
type mobo:gigabyte S-series(juiste type weetek nie juist meer heb de doos weggegooid kan ik mss nog Wel op internet vinden)

Ofwel vijs je de zijkant van je pc af (in jou geval zelfs niet nodig) en ziet op het mobo wat er op staat van type. Of anders installeer je vb Everest Home of aida ofzo waarmee je het mobotype kan zien.

axel foley

Legacy Member
heb al met aida gekeken maar heb het type nog altijd niet gevonden er staat "onbekend" dus nog ideeën?

axel foley

Legacy Member
sorry mensen heb al iemand gevonden voor de pc toch bedankt voor alle reacties

greetz axel foley
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan