axel foley
Legacy Member
hey ben deeltijds student informatica en heb onlangs zelf mijn eigen pc ineen moete steke en der is wel iets aardigs uitgekomen maar ja nu zit ik er mee en wil hem graag verkopen en iemand anders er gelukkig mee maken dus ik zal even de specs zetten
AMD athlon 4200
nvidia Geforce 8500 GT
gigabyte moederbord
dvd rom
cd writer
hard disk 30 GB(best een externe hard disk bijkopen bij media markt fzo)
verkoop daarbij ook mijn lcd scherm en luidsprekers, draadloos toestsenbord en muis dus je kan alles in 1 pakket kopen als je geïntereseerd bent in iets apart dan vraag je het maar
greetz axel
AMD athlon 4200
nvidia Geforce 8500 GT
gigabyte moederbord
dvd rom
cd writer
hard disk 30 GB(best een externe hard disk bijkopen bij media markt fzo)
verkoop daarbij ook mijn lcd scherm en luidsprekers, draadloos toestsenbord en muis dus je kan alles in 1 pakket kopen als je geïntereseerd bent in iets apart dan vraag je het maar
greetz axel


