Archief - [PC] Volledig systeem + 19' scherm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bokskangoeroe

Legacy Member
Ik doe mijn pc weg wegens de overstap naar Apple. de pc is nog maar een vijftal maanden oud en dus nog steeds in garantie, je hebt trouwens garantie op elk onderdeel, factuur aanwezig. De computer loopt vlot met een amd am2 x2 3800+ processor en 2gig ram geheugen. Als drive zit er eentje in die alles aankan en zelfs text of een tekening op een cd of dvd kan branden doormiddel van lightscribetechnologie. Naast de pc zelf is er nog het 19inch plat scherm van samsung met een reactietijd van 4ms! Daarnaast komt de pc met een officiele versie van windows vista home premium 64bit in doos!

Even de volledige speceficaties:

case: aopen qf50d atx black/silver 350w
moederbord: asrock am2 alivenf6g-dvi matx
processor: amd am2 x2 athlon 64 3800+
harde schijf: seagate 250gb sata ii baraccuda 7200rpm
drive: nec 7173 dvdrw 18x12 lableflash/lightscribe
geheugen: twinmos ddr2 2x1gb 533mhz 4200
grafische kaart: sparkle nvidia geforca 7600gt 256mb (dvi/hdtv)
plat scherm: samsung 19' 940bw 4ms silver dual nw widescreen
bestiringsysteem: official ms windows vista home premium 64bit nl in doos

Ook krijg je nog een toetsenbord en muis van pleomax (samsung) en speakers erbij om ervoor te zorgen dat dit een volledig systeem is waarmee je direct aan de slag kunt! Alles is in dezelfde kleuren en dus volledig assorti met het scherm en de case van de computer.

Alles verkeert eveneens in topstaat! Graag had ik er nog een 650€ voor gekregen, af te halen in Ranst (nabij Wijnegem). Gelieve enkel te reageren bij interesse. Dit alles staat ook op kapaza, yezzz, 2dehands.be en ebay

bigsjik1970

Legacy Member
wat vraag je voor dit?

case: aopen qf50d atx black/silver 350w
moederbord: asrock am2 alivenf6g-dvi matx
processor: amd am2 x2 athlon 64 3800+
harde schijf: seagate 250gb sata ii baraccuda 7200rpm
drive: nec 7173 dvdrw 18x12 lableflash/lightscribe
geheugen: twinmos ddr2 2x1gb 533mhz 4200
grafische kaart: sparkle nvidia geforca 7600gt 256mb (dvi/hdtv)
plat scherm: samsung 19' 940bw 4ms silver dual nw widescreen

Bokskangoeroe

Legacy Member
Liefst had ik alles samen verkocht anders blijf ik met dingen zitten...

Bigsjik: de windows vista in doos moet je er bij nemen, anders staat er een windows op en heb je geen licensie. Voor dit alles had ik graag nog een 650 gehad, dat toetsenbord+muis en speakers krijg je zo mee omdat deze anders toch maar op zolder zullen verdwijnen (omdat bij de mac alles is inbegrepen).

Fr3d3ric

Legacy Member
En als het niet in één stuk verkocht wordt, hoeveel voor het scherm?

wieda

Legacy Member
Interesse is het os, official ms windows vista home premium 64bit nl in doos. :cool:

edit: zie bigsjik1970 zijn post.

(a'pen-centrum)

zkee

Legacy Member
indien de Windows Vista er compleet vers op geïnstalleerd wordt, hierbij een openingsbodje van € 450, alles afgehaald op een weekavond aan uw voordeur in Ranst.

indien niet genoteerd, dan negeert ge maar.

cheers

Bokskangoeroe

Legacy Member
De meeneemprijs bedraagt 650€, voorlopig is jouw bod genoteerd... Laat deze nog openstaan tot donderdag, als niemand dan hoger heeft geboden (of de meeneemprijs) dan is deze voor jou.

Bokskangoeroe

Legacy Member
*1st up*

Morgen om 17u sluit ik af, als dan niemand hoger of de meeneem biedt, dan is dit alles voor Reucht+

Bokskangoeroe

Legacy Member
Beetje moeilijke situatie momenteel. Heb gisteren een mail gekregen van een bezoeker op kapaza die informatie wou en vandaag heeft'ie 580€ geboden. Beetje kut voor Reucht+ om met 10€ overboden te worden maar em heeft op kapaza reeds zijn bod uitgebracht :-s

Wil dit zo snel mogelijk afhandelen en heb jullie gelijktijdig een mail gestuurd met daarin de info dat ik om 21u definitief afsluit en er nog hier kan geboden worden of op kapaza.

Bokskangoeroe

Legacy Member
Update: Gilles van Kapaza heeft zonet de meeneemprijs van 650€ geboden, topic mag dus dicht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan