TheSla4er
Legacy Member
PRIJS UPDATE

Ik verkoop men pc ==>onderdelen wegens laptop en teveel weg!
amd x2 3800+
DFI lanparty sli-dr ( uniek top moederbord! )
2*512 mb GEIL dual channel met heath spreaders !
Ik zou liefst iets rond de 200€ hiervan krijgen?Of iemand een bot?
omdat het toch 2 zeer goede onderdelen zijn met vele functies (vooral gaming functies en multimedia die allesaankunnen.

Ik verkoop men pc ==>onderdelen wegens laptop en teveel weg!
amd x2 3800+
DFI lanparty sli-dr ( uniek top moederbord! )
2*512 mb GEIL dual channel met heath spreaders !
Ik zou liefst iets rond de 200€ hiervan krijgen?Of iemand een bot?
omdat het toch 2 zeer goede onderdelen zijn met vele functies (vooral gaming functies en multimedia die allesaankunnen.



