Archief - PC games: Call of duty, cossacks,Max payne2, commandos ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

opblaasbare WC

Legacy Member
na een vorige succesvolle games verkoop, nog enkelen:

American Conquest (5)
Medal of honor: spearhead (5)
test drive 6 (5)
Commandos: behind enemy lines (5)
totally rollercoaster: rollercoaster tycoon + add-on (5)
nascar 2000 (5)

call of duty (15euro)

max payne 2 (15euro)

cossacks Anthology: 3games!: back to war, the art of war, cossacks european wars (minstens 20euro exl verzending!)

richtprijzen zijn aangegeven, daaronder ga ik niet.
zijn ze te duur, bied dan niet, want mijn prijzen verlagen doe ik in geen enkel geval.
wanneer je alles/meerdere games koopt krijg je een korting.

alles is exlusief verzending.

verzending is 1.5euro per game.

Genious

Legacy Member
ik heb vandaag in de FreeRecordShop Cossacks Anthology gekocht voor 10 euro, denk dus niet dat ge het voor die prijs kwijt raakt.

sorry voor het moeien.

nico

Legacy Member
jezus uw prijzen...Verricht wat zoekwerk voor je iets online zet.
moet niet op ons beginnen afgeven als je dat van plan bent :)
al meerdere keren gezegd geweest dat iets te koop aanbieden niet alleen een thread aanmaken is maar ook opt net zoeken naar actuele prijzen

hier ook sorry voor het moeien

opblaasbare WC

Legacy Member
opblaasbare WC zei:
richtprijzen zijn aangegeven, daaronder ga ik niet.
zijn ze te duur, bied dan niet, want mijn prijzen verlagen doe ik in geen enkel geval.


blijkbaar is dat enorm moeilijk te begrijpen he voor sommige mensen.

als je dan toch tijd teveel hebt om je overal met te moeien, doe me een plezier, en zoek die prijzen voor mij eens op ...

dat mijn prijzen misschien fout zijn daar ben ik me van bewust vandaar ook dat ik dat vermeld.

@genious, bedankt voor uw bijdrage.
dit is tenminste contructief, nu weet ik dat die prijs blijkbaar sterk verlaagd is en kan ik daarmee rekening houden ...

nico

Legacy Member
mijn bijdrage ook...
ik zeg je gewoon wat vele mods al hebben gezegd in het verleden.
soit. ik wens u nog veel succes maar je zal vrees ik toch je prijzen moeten laten dalen als je echt wil verkopen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan