piotke zei:
Max 33 % bieden ? Was dat voor zever.
Je mag dan mijn bus betalen, dan stuur ik het liever op voor die prijs. Ik ga echt geen 1.5 uur (30 mins heen, 30 terug, nog wachten tussendoor enzo) spenderen aan een fanneke...
ik doelde op het feit dat ik 2 fans verkocht heb voor €13; gekocht voor €30 en 2 hardeschijven, samen gekocht voor €120 (nu nieuwprijs nog €110), krijg er nog €60 voor (en dat is nog veel voor dit forum)
Anyway, opsturen is dan ook goed, dan doe ik een bod €10 exclusief, wss dan €13.10 incl e

?
Tzou gewoon handig geweest zijn, dan had ik alles morgenavond al afgehandeld gekregen, want ik moet nog naar herzele ook, en voor terug naar huis te komen moet ik dan nog lans berchem voor die hardeschijven voor BMF|Johan

(die ook met de bus komt)