Archief - p4 3400 mhz volledige computer te koop!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pcfre@k

Legacy Member
midi tower met 450 watt voeding
msi 915p combo ms 7058 ( parallell poort-6.1 sound-lan-usb 2.0...)
p4 775 3400 met boxed cooler
512 ddr2 6400 apacer met coolvin
topcom wlan 22 mpbs pci
dvdrw 16x dual pioneer 109
80 gig maxtor 7200 rpm
xfx 6600 gt 128 gddr 3
externe sata
ccfl groen + 2*8 cm fan met ccfl + inverter

500 euro

ruilen tegen laptop kan mss... liefst 17" laptop dan.. liever cash

pcfre@k

Legacy Member
draait hier toch op 800 mhz, handmatig instellen he
zeer defti systeempke, weg wegens overstap en enkel mijn laptop nog gebruiken dus...

Sjoepap

Legacy Member
beste, ik ben op zoek naar een PC van ongeveer 500 euro, dus de jouwe lijkt me wel in aanmerking te komen. Enkel ken ik niet zo veel van Informatica enzo dus weet ik eigenlijk niet wat beter is. Momenteel heb ik op forcom.Be ook een nieuwe pc gevonden voor 444 euro.

AMD AM2 Athlon 64 X2 4400+ 1MB
1 GB DDR2 geheugen PC-667
320GB harde schijf SATA II 7200rpm
Windows Vista Home Premium NL
- Case: Gigabyte 24ZX1 (zwart)
- DVDRW +/- SATA, 20 speed

wat is juist het verschil met jouw pc?

dank

sjoepap

pcfre@k

Legacy Member
lijkt me ook een deftige pc.. maar het verschil is dat jij amd hebt en ik verkoop pentium 4, er zit ook een grafische game card in bij mij.. voor de rest ni veel verschil denk ik...

grote verschil is dat 4400+ een effectiege ghr heeft van 2300 mhz.. dus 2.3 en de p4 is effectief 3400...

Trench

Legacy Member
"mijn persoonlijke mening Sjoepap" is dat de jouwe een stuk beter lijkt, EN nieuw is en je hebt meer geheugen (1gig vs 512mb). Je hebt nog wel geen moederbord en grafische kaart zie ik? maar als je niet veeleisend bent koop je gewoon een moederbord van 65euro met grafische kaart onboard. Dus dan zit jij ook aan de prijs van 510euro voor die nieuwe pc.

EDIT: n/o pcrfreak, maar jij probeert sjoepap gewoon te misleiden.
1)AMD vs PENTIUM zomaar ghz vergelijken?
2)zijn pc is dual core, de jouwe niet
=>zijn processor is (veel) beter dan de jouwe, en je weet het zelf ook. Sorry, maar sjoepap kent blijkbaar niet veel van pc's, en jij zit hem te misleiden. Als hij gewoon op jou utleg afgaat zou jou p4 3400mhz anderhalve keer sneller zijn dan zijn amd 4400+

Sjoepap

Legacy Member
ok dankjewel, die van Forcom is zo 1 van hun voorgebouwde 'Comline' systemen dus ik neem aan dat daar wel een moederbord in zit zeker.
maar als PCfreak zegt dat die 3400mhz beter is als de 4400+ twijfel ik toch nog even... Is dit het waard ?
dank voor de info !

sjoepap

donderz

Legacy Member
Sjoepap zei:
ok dankjewel, die van Forcom is zo 1 van hun voorgebouwde 'Comline' systemen dus ik neem aan dat daar wel een moederbord in zit zeker.
maar als PCfreak zegt dat die 3400mhz beter is als de 4400+ twijfel ik toch nog even... Is dit het waard ?
dank voor de info !

sjoepap

die 3400 is alles behalve beter dan die 4400+, die 4400+ is dual core (2processors), en daarenboven is 1 core van die ook nog beter dan die 3400.

Ge hebt dan ook dubbel zoveel ram, en het is nieuw met volledige garantie...

edit: bij het nieuwe systeem wordt ook nogis vista bijgeleverd, wat tog ook rap 80 euro is.

Kortom, als ge da systeem koopt voor 500 euro zijde int zak gezet, en geen beetje.

pcfre@k

Legacy Member
dit word een mooie report...
graag ontopic en eerlijk zijn... een p4 3400 steekt een 4400+ op zijn sokjes voorbij!!!!!
nu enkel nog biedingen of report

linux

Legacy Member
pcfre@k zei:
dit word een mooie report...
graag ontopic en eerlijk zijn... een p4 3400 steekt een 4400+ op zijn sokjes voorbij!!!!!
nu enkel nog biedingen of report

ok, ik was niet van plan te reageren maar er moet niet gelogen worden.
ik geef u gelijk dat ze uw thread hier aan het misbruiken zijn, Sjoepap had niet moeten beginnen over een andere pc, dat hoort in aankoopadvies thuis, dus hij is eerst in de fout gegaan.
Maar een P4 3.4 is gewoon een PAK trager dan die 4400+X2.
en idd die p4 is zelfs trager dan een single core athlon 64 3500+.

grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan