[HBV]-=Tornado=-
Legacy Member
Hallo,
ik verkoop nagenoeg heel mijn computer. (enkel geen voeding en kast) Ik doe de computer enkel weg als ik een deftig bod krijg.
Intel pentium 4 3,2 ghz
mobo p4c800 rev 2.0
zalman cooler
Sapphire x800 pro 256 mb
1 x 200 gb hd
1 x 250 gb hd
1 x 120 gb hd
merken van deze schijven zijn maxtor , seagate en WD ...
schijf van 250 gig is dacht ik sata de overige zijn pata.
Er zit geen garantie meer op de onderdelen heb van het meeste wel nog de dozen.
Kast en voeding kan indien echt goed bod: Thermaltake armor kast zilver (lichte, niet diepe maar wel 2 zichtbare,krasjes op plexi en een ledje van een 12 cm cooler doet het niet meer).
Voeding X-connect 500 watt http://www.bjorn3d.com/read.php?cID=711
Ik behoud mij het recht om niet te verkopen indien bod niet voldoende.
Ik plaats geen minimumprijs omdat minimum wilt zeggen dat ik hem daarvoor al zou mogen laten gaan en dus stel ik mezelf veilig.
Ik ben van Aalst.
grtz
ik verkoop nagenoeg heel mijn computer. (enkel geen voeding en kast) Ik doe de computer enkel weg als ik een deftig bod krijg.
Intel pentium 4 3,2 ghz
mobo p4c800 rev 2.0
zalman cooler
Sapphire x800 pro 256 mb
1 x 200 gb hd
1 x 250 gb hd
1 x 120 gb hd
merken van deze schijven zijn maxtor , seagate en WD ...
schijf van 250 gig is dacht ik sata de overige zijn pata.
Er zit geen garantie meer op de onderdelen heb van het meeste wel nog de dozen.
Kast en voeding kan indien echt goed bod: Thermaltake armor kast zilver (lichte, niet diepe maar wel 2 zichtbare,krasjes op plexi en een ledje van een 12 cm cooler doet het niet meer).
Voeding X-connect 500 watt http://www.bjorn3d.com/read.php?cID=711
Ik behoud mij het recht om niet te verkopen indien bod niet voldoende.
Ik plaats geen minimumprijs omdat minimum wilt zeggen dat ik hem daarvoor al zou mogen laten gaan en dus stel ik mezelf veilig.
Ik ben van Aalst.
grtz