Synbiote
Legacy Member
Heeft gestaan op Prijsschatting.
Intel P4 3Ghz Socket 478 (northwood)(bod 100€
Aopen AX4B-533 (onboard sound/ GEEN LAN) (20€
2X Apacer 256 Mb DDR 400mhz CLS2.5(2*15€
44X CDROM(5€
Alles zonder doos of wat dan ook (prijzen tussen haakjes zijn prijzen voorwa'k het weg wil doen, of biedingen, exclu verzendkosten.
'k heb al een bod gekregen via mail twv 135€ voor het mobo/cpu/ram combo en 100€ voor de CPU apart. (koeling inbegrepen).
heb er helemaal geen doos van (wel nog de bubblewrap met aopen logo's). Heeft vlak voor nieuwjaar nog gedraaid als server in een curverdoos op een LAN. nie om koelingsredenen ofzo..gewoon voor't gemak.. Als'k em in een doos stak moest'k maar betalen voor 1 pc(mijne) en nie voor de serverdoos.
Liefst alles in 1 keer weg, maar apart mag ook
Woonachtig te Wijchmaal (PEER NIET LEUVEN)
Ik behouyd mij het recht om blablabla...
edit: Mobo mist IO shield >_< .. kom'k nu pas achter.. ons ma had de curver omgeduwd en op't io schield gaatn staan en weggesmeten
..
Intel P4 3Ghz Socket 478 (northwood)(bod 100€

Aopen AX4B-533 (onboard sound/ GEEN LAN) (20€

2X Apacer 256 Mb DDR 400mhz CLS2.5(2*15€

44X CDROM(5€

Alles zonder doos of wat dan ook (prijzen tussen haakjes zijn prijzen voorwa'k het weg wil doen, of biedingen, exclu verzendkosten.
'k heb al een bod gekregen via mail twv 135€ voor het mobo/cpu/ram combo en 100€ voor de CPU apart. (koeling inbegrepen).
heb er helemaal geen doos van (wel nog de bubblewrap met aopen logo's). Heeft vlak voor nieuwjaar nog gedraaid als server in een curverdoos op een LAN. nie om koelingsredenen ofzo..gewoon voor't gemak.. Als'k em in een doos stak moest'k maar betalen voor 1 pc(mijne) en nie voor de serverdoos.
Liefst alles in 1 keer weg, maar apart mag ook
Woonachtig te Wijchmaal (PEER NIET LEUVEN)
Ik behouyd mij het recht om blablabla...
edit: Mobo mist IO shield >_< .. kom'k nu pas achter.. ons ma had de curver omgeduwd en op't io schield gaatn staan en weggesmeten
..