hendrik_huggie
Legacy Member
ik heb hier 3 oudere voedingen liggen.
* Fortron/source
model FSP300-60GT
300Watt (verkocht) aan ebay
* Hipro
model hp-235atxak
235Watt
***update***
ik heb nog een extra voeding gevonden in mijn kast
merk onbekend
model LPK2-30
420Watt
+ een rack te koop
http://www.heise.de/preisvergleich/a127659.html
opsturen liever niet tenzij word aangedrongen.
afhaling Overmere.(tussen Gent en Dendermonde)
* Fortron/source
model FSP300-60GT
300Watt (verkocht) aan ebay
* Hipro
model hp-235atxak
235Watt
***update***
ik heb nog een extra voeding gevonden in mijn kast
merk onbekend
model LPK2-30
420Watt
+ een rack te koop
http://www.heise.de/preisvergleich/a127659.html
opsturen liever niet tenzij word aangedrongen.
afhaling Overmere.(tussen Gent en Dendermonde)
