Archief - oud pc'tje compleet of in onderdelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

didi

Legacy Member
Wegens onverkocht in z'n geheel in een eerdere thread, bied ik dit oud pc'tje opnieuw aan. Bij voorkeur alles samen, maar ik aanvaard ook boden op stukken.
  • simpele midi ATX case met 235W voeding
  • Celeron 400 socket 370
  • Thermaltake CPU koeler
  • 256 MB SDRAM PC133
  • moederbord Abit ZM6
  • HD 8GB Maxtor IDE
  • grafische kaart Maxi Gamer Phoenix 2 AGP
  • 10/100 Mbps PCI netwerkaart
  • PCI soundkaart
  • DVD-rewriter (lezen doet ie nog, maar niet zeker van schrijven)
  • floppy
Verder heb ik nog te koop:
  • Belgacom ADSL Wireless modem-router voor ISDN-lijn (Philips)
    in originele verpakking met alle accessoires
    ongebruikt wegens miskoop door kennis
    belgacom TV compatibel
  • SMC Barricade 4-port breedband router
    in originele verpakking met alle accessoires
  • Promise FastTrak S150 SX4 (-M) RAID Controller
    specificaties
    4-port SATA RAID 0/1/10/5
    PCI
    inclusief 64MB SDRAM controller cache (upgradeable tot 256MB)
    Geen accessoires, alleen de kaart. Drivers en manuals zijn beschikbaar op de website van Promise.
Er wordt geboden exclusief verzending, met gehele bedragen en in deze thread. Verzendingskosten zijn voor de koper. Afhaling is mogelijk te Lichtervelde.
Speciale voorwaarden bij een bod, zoals "indien snelle afhandeling", worden genegeerd: een bod is een bod. Europese richtlijn ivm garantie en teruggaverecht is niet van toepassing. Ik behoud mij het recht om op elk moment een artikel uit verkoop te halen. Verkoop wordt afgesloten 2 dagen na hoogste bod of wanneer het voor mij uitkomt.

Happy bidding :)

seakertje

Legacy Member
Interesse in deze :

Belgacom ADSL Wireless modem-router voor ISDN-lijn (Philips)
in originele verpakking met alle accessoires
ongebruikt wegens miskoop door kennis
belgacom TV compatibel

kan je het typenr geven, of een link op het net van het toestel?
bedankt

didi

Legacy Member
geheugen verkocht aan Cpt iglo, we handelen dit verder via mail af.

seakertje

Legacy Member
Zou die modem willen kopen, maar ben je zeker dat hij goed werkt?
Op het serienummer dat je me doorgaf vindt ik nix in het nederlands, en op andere sites zijn er blijkbaar soms problemen mee, internet dat wegvalt ofzo.

Als hij toch goed werkt, dan een bod van 25 euro excl., en graag zo snel mogelijk verstuurd, moet je de verzendkost maar bijrekenen he.
Betaling geschied via homebanking.

didi

Legacy Member
Ik vind ook niets terug op dat serienummer, maar de modem werd gekocht in een Belgacom boetiek (zo eentje http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/product.jsp?dcrName=hbs_ad_wrli_phil_g maar in grijs-zwart ipv grijs-goud). De modem werd slechts heel even gebruikt om te testen, er is echter nooit op internet mee geweest omdat er een verkeerde telefooninstallatie gedaan is. Dat internet wegvalt, daar hebben alle merken weleens last van, wordt meestal veroorzaakt door een slecht lijnsignaal. Bovendien wordt bij veel ADSL-providers de verbinding regelmatig gereset (bij mijn weten bij Belgacom om de 36u) om de IP-adressen te laten cyclen.

Ik stel voor dat als de modem niet zou werken, ik hem terugneem en je terugbetaal. Pm je me voor afhandeling ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan