Archief - NVIDIA 7800 GTX 256 met ZALMAN VF700 ALU

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SPEEDMAN

Legacy Member
Ik heb er twee in SLI opstelling.

Een van de twee doe ik weg wegens aankoop laptop

deze is een 7800 GTX 256 BFG OC . Is speciale overclockversie van de 7800GTX ( snelheden 460-1300)

is in België niet te verkrijgen denk ik, ik vond hem op deze website:
http://www.overclockers.co.uk/acatalog/7800__Series.html

is voorzien van een Zalman VF700-CU Active VGA Cooler
(de duurdere versie, volledig uit koper bestaand)
de standaardkoeler maakte een vreselijke herrie, en koelde niet goed.

Deze koeler is nauwelijks te horen, en koelt goed: graden stressed: 46-48.
Koeler is goed geinstalleerd met arctic silver 5 pasta, er zitten ook ram heatsinks op.

website kaart:
http://www.bfgtech.com/7800GTX_256_PCIX.html


met pijn in het hart verlaat ik mijn SLI opstelling, maar heb echt die laptop nodig.

prijs die ik kon vinden nieuw was 346 pond, dat is ongeveer 506 €
De koeler kostte mij 27€ en de originele koeler lever ik er ook bij.

van alles heb ik originele doos, toebehoren en facturen met nog meer dan 1,5 jaar garantie.

Ben al verschillende keren gewhitelisted
Bieden vanaf 370, meeneem 400

vinteg

Legacy Member
mss interesant en iets wat je zelf niet weet is dat ge bij bfg levenslange fabrieksgarantie hebt ;)

kivirno

Legacy Member
spijtig dat et nen 256 mb versie is
kheb er 300 voor over

of

mijn ati 700 x pro 128ddr3 + 250 euro

nickman

Legacy Member
Ik ben eventueel wel geïntereseerd.
Ik laat je nog iets weten!

SPEEDMAN

Legacy Member
ok bod genoteerd.
toch nog even vermelden dat het gaat om een speciale overclockversie. Bij overclocken kan je gaan tot 490-1330 en hoger, is met de zalman erop geen enkel probleem.

SPEEDMAN

Legacy Member
noted, maar graag een serieus bod, lees de topicstart, is heus niet overdreven voor een dergelijke high end kaart.

kutteke

Legacy Member
350 zonder de cooler erbij? met de originele dan (heb hier zo een cupper liggen :))

SPEEDMAN

Legacy Member
neen, enkel met die copper erop, zit perfect geinstalleerd, ga dat nu niet beginnen uit elkaar halen. Bovendien moeten die heatsinks er dan af en kleven die dan niet meer.

tis 370 minimumbod en 400 meeneem.

LaZze

Legacy Member
was op zoek naar een 512MB versie maar zal even navragen... kweet morgen normaal meer... vanwaar ben je?

SPEEDMAN

Legacy Member
sry
heb gans de dag gewerkt, ben maar nu even terug online.
Ik ben van Gent/Oudenaarde.

zal je pm sturen hoe je mij morgen kan contactere, want ik werk ook de ganse dag.;)

de rest kan nog steeds bieden, ik laat deze openstaan tot er een goed bod komt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan