Vedeco
Legacy Member
Hallo ,
Hierbij zet ik een Nvidia 6200TC 256Mb PCI-e kaartje te koop.
Hij komt uit een HP Pavilion Desktop , producent kaart onbekend ...
Geen doos aanwezig dus ook geen garantie etc
Indien interesse laat maar een bodje achter maar let op
ENKEL AF TE HALEN TE GENT
Startbod : 1 Euro
Meeneemprijs : pakt 15 Euro
Haalde zo'n 30 fps in WoW op medium/high ^^
Alvast bedankt :applause:
Hierbij zet ik een Nvidia 6200TC 256Mb PCI-e kaartje te koop.
Hij komt uit een HP Pavilion Desktop , producent kaart onbekend ...
Geen doos aanwezig dus ook geen garantie etc
Indien interesse laat maar een bodje achter maar let op
ENKEL AF TE HALEN TE GENT
Startbod : 1 Euro
Meeneemprijs : pakt 15 Euro
Haalde zo'n 30 fps in WoW op medium/high ^^
Alvast bedankt :applause: