Archief - Nieuwe Samsung 206BW TFT

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gamer

Legacy Member
type beeldscherm Widescreen
beelddiagonaal 20"
dotpitch 0.285 x 0.285
aantal kleuren 16,7M
kijkhoek h/v 160°/160°
contrast ratio 3000:1 (DC)
helderheid 300cd/m2
responstijd 2ms (GTG)
max. resolutie 1680 x 1050
Elektrische data horizontale frequentie 30~81 (kHz)
verticale frequentie 56~75 (Hz)
pixel frequentie -
max. energieverbruik 55W
standby mode <1W
Signaal input connector VGA (15D-sub)
DVI
Plug & Play DDC 2B
Specifieke kenmerken functies MagicTune
MagicSpeed
MagicBright3
speakers -
Fysieke data afmetingen ( bxhxd ) 476 x 396,4 x 219,3 mm
gewicht 5,3kg
monitor stand vast, Tilt -1° - 23°, Swivel
wall mount data VESA 100
certificaat
kleuren Glossy zwart

Aangekocht deze week in Krefel voor € 279, mag terug weg wegens beschikbaarheid dell 2407.
Startprijs : € 200
Meeneemprijs : 240 exclusief verzending.

2.DIE.4

Legacy Member
En wanneer zou je afsluiten ?

Tis maar omdat ik me anders in de Makro een 205BW ga halen voor €199 :)

2.DIE.4

Legacy Member
Mja daar gaat het hem niet om, ik weet zeer zeker dat jouw scherm kwalitatiever is.

Het gaat er hem om dat ik graag een afsluitdatum zou willen horen, omdat de actie in de makro ook niet eeuwig loopt hé, en voor mij maakt het verschik in kwaliteit niet echt uit.

phixiuZ

Legacy Member
2.DIE.4 zei:
En wanneer zou je afsluiten ?

Tis maar omdat ik me anders in de Makro een 205BW ga halen voor &#8364;199 :)

Waar zie jij in de Makro folder van nu of vanaf 21 november een 205BW staan voor 199&#8364;? :naughty: Ik zie enkel een 203B staan in die nieuwe folder en dat is een 4:3 scherm met 8ms en nogal een vreemde resolutie. Als je iets post, zorgt dan ook dat het klopt.

Ontopic: Mijn pa is geïnteresseerd in het scherm, maar is er nog niet zeker van.

Dr.Gay

Legacy Member
spykon zei:
Waar zie jij in de Makro folder van nu of vanaf 21 november een 205BW staan voor 199€? :naughty: Ik zie enkel een 203B staan in die nieuwe folder en dat is een 4:3 scherm met 8ms en nogal een vreemde resolutie. Als je iets post, zorgt dan ook dat het klopt.

Ontopic: Mijn pa is geïnteresseerd in het scherm, maar is er nog niet zeker van.

In de carrefour staat een 205bw voor 229 nieuw quasie zelfde specs :)

2.DIE.4

Legacy Member
Ik ben naar de makro geweest zaterdag en daar stond de 205BW ...
Het is niet omdat hij niet in de folder staat dat hij niet bestaat é :)

Gamer

Legacy Member
Tuurlijk bestaat hij, maar ik laat dit nog eventjes open staan natuurlijk.
Afsluitdatum is wanneer mijn andere TFT binnen komt.

Gamer

Legacy Member
Er zit er ééntje bij ja, maar ik moet het scherm morgenochtend laten aflopen.

Iemand die zijn scherm is stuk gegaan heeft me gebeld, en ik vroeg € 250 en dit wou hij ook spenderen.
Ik kan wel niet anders dan dit laten staan tot morgenochtend om over te bieden (wat niet zal gebeuren).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan