Archief - Nieuw: Creative Sound Blaster Audigy 2 ZS Notebook PCMCIA

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lumi

Legacy Member
Te koop wegens niet passen op m'n Dell laptop... Alles nog in verpakking
Bieden vanaf 80excl. (nieuwprijs 95)
Afhalen te Roeselare

Link en reviews
http://www.kieskeurig.nl/product/0368F7B8464E5AB9C1256F4B0055FA79.htm

foto:
creative_audigy_notebook.jpg

_mocking][bird_

Legacy Member
Nieuwprijs bij Pixmania €85, dus je prijs ligt waarschijnlijk iets te hoog (http://www.pixmania.be/be/nl/71007/art/creative/sound-blaster-7-1-audigy2.html)

Wel interesse hier, maar ik wacht nog even met bieden, moet eerst zeker zijn dat ik dit kaartje wel nodig heb (ga mij waarschijnlijk een nieuw deftig 2.1 setje aanschaffen, en dan kan het waarschijnlijk geen kwaad om mij ook eens een extern geluidskaartje aan te schaffen voor mijn laptop)

Unrealiac

Legacy Member
Ik kan je een bod geven van 60eur, hoger ga ik echter niet meer gaan. De nieuwste versie ervan kost ook nog maar 80euro meer bij tones.

_mocking][bird_

Legacy Member
Is dat dan inclusief of exclusief verzending Unrealic? Of kan je zelf afhalen (Houthalen is nu niet direct dicht bij Roeselare).

Anders bied ik €60 afgehaald :) (Wat sowieso voor de verkoper het handigst is, lijkt mij.)

Lumi

Legacy Member
@_mocking][bird_: srry, bod is te weinig, 75 afgehaald zou ik nog overwegen, heb je 20 euro in je zakken.. (is eender waar je t koopt, want bij internet moet je verzending rekenen)

@Unrealiac: proficiat. wat hij hierboven zei klopt niet echt. nieuwere versie?? die op tones is zelfs geen vergelijkbaar model. deze is thx certiefied 7.1 HD sound 192 kHz scherp.. zelfs met de koptelefoon klaar geluid, geen geruis..

Lumi

Legacy Member
Thoh, dacht dat het een cardbus type 2 is dat je moet hebben. Standaard bij de meeste laptops. Normaal heb je links/rechts aan je laptop een plastiekje zitten, met een duwstaafje ofzo, die de slot opvult als hij niet in gebruikt is. Die plastiek kaart zou ongeveer 9 diep op 6 breed moeten zijn zoals de kaart (waar mijn opening maar 4/5 diep is..)

_mocking][bird_

Legacy Member
Lumi zei:
@_mocking][bird_: srry, bod is te weinig, 75 afgehaald zou ik nog overwegen, heb je 20 euro in je zakken.. (is eender waar je t koopt, want bij internet moet je verzending rekenen)

Pixmania heeft ook een afhaalcentrum, en verzending via Kiala kost mij ook maar €3 ofzo ...

Nuja soit, ik ga mijn bod verhogen alvast verhogen tot €65. Misschien ga ik nog hoger, ik zal er eens over nadenken

L0k1-

Legacy Member
dit is misschien een idiote vraag, maar als uw geluidskaart van laptop omzeep is, dan is deze kaart zeker perfect om te gebruiken? of hangt die voor een deel nog altijd af van uw geluidskaart in laptop?

want wil geen risico lopen dat ik hem koop en dat ik dan tegenkom dat mijn geluid nog altijd omzeep is :)

Lumi

Legacy Member
hmm, ik zou het eigenlijk niet weten.. iemand? ik denk dat het wel zou kunnen werken je plan gezien alle in- en uitgang van geluid via daar moet gaan..
_denk_ wel dat het een audiokaart is ter vervanging van het huidige, niet enkel tweaking van het huidige...

Je kan altijd eens komen proberen in Gent ofzo :/ of ga eens rond luisteren of een geluidskaart via kaartslot kan helpen.

edit: na kort onderzoek neem ik aan dat PCMCIA hetzelfde is als een PCI slot voor de desktop pc. En wel degelijk een kaart op zich is.. maar geen 100% zeker, wel heel sterk vermoeden komende van logisch redeneren

L0k1-

Legacy Member
hmm ok, nu heb al nieuwe laptop precies, dus spijtig genoeg niet meer nodig voor mijn vorige :)

L0k1-

Legacy Member
ok ben dus terug geinteresseerd sinds nieuwe laptop a no-go is voor op tv aan te sluiten :)

wil dus wel het eerst testen op de laptop, sleur ik hem wel mee naar Gent :)

Nike`zKeN

Legacy Member
Deze kaart is volledig onafhankelijk van de soundkaart op u laptop , had vroeger dezelfde maar verkocht wegens ... niet passend op mijn dell :D

Lumi

Legacy Member
tsss, wrijf t nog maar eens in..
maar ik neem dit weekend de kaart mee en kan je volgend weekend eens komen testen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan