Archief - need for speed pro street

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dreweb

Legacy Member
spel is gloednieuw, 1x mee gespeelt
weg wegens niet vlot te draaien op mijn pc

nieuwprijs was 49.99
vp: 40,-

is gekocht verleden week zondag
is korting van 10euro!


kan ook geruild worden tegen ander nieuw game: bv, nieuwe simcity

belgianreaver

Legacy Member
op de gameorder websites kun je kiezen tss aangetekende verzending (staat er standaard) of gratis verzending en moest dat er niet staan, ga dan naar de .nl website. heb hem daar zelf besteld met gratis verzending

dreweb

Legacy Member
belgianreaver zei:
op de gameorder websites kun je kiezen tss aangetekende verzending (staat er standaard) of gratis verzending en moest dat er niet staan, ga dan naar de .nl website. heb hem daar zelf besteld met gratis verzending


ale proficiat dan...

terug aan de verkoop nu 35excl genoteerd

Sprant!x

Legacy Member
Ruilen?
anders:
- BF 2142
- Splinter Cell Double Agent
- Clive Barker's Jericho
- Simcity 4 Deluxe Edition
- LOTR: Battle for Middle-Earth
- LOTR: Battle for Middle-Earth II

JacK MeSS

Legacy Member
belgianreaver zei:
op de gameorder websites kun je kiezen tss aangetekende verzending (staat er standaard) of gratis verzending en moest dat er niet staan, ga dan naar de .nl website. heb hem daar zelf besteld met gratis verzending

Moet vergelijken met BELGISCHE prijzen, heb ik ook ooit infraction points voor gekregen... dus kzou ermee oppassen met wat je deed >.<

dreweb

Legacy Member
Sprant!x zei:
Ruilen?
anders:
- BF 2142
- Splinter Cell Double Agent
- Clive Barker's Jericho
- Simcity 4 Deluxe Edition
- LOTR: Battle for Middle-Earth
- LOTR: Battle for Middle-Earth II

ruilen kan tegen nieuwe games: liefst simcity nieuwe

einde van de veiling is vrijdagavond...
35exclu is genoteerd.

40 is meeneemprijs.
verzending is 4.30euro

g0rg0r0th

Legacy Member
dreweb zei:
ruilen kan tegen nieuwe games: liefst simcity nieuwe

einde van de veiling is vrijdagavond...
35exclu is genoteerd.

40 is meeneemprijs.
verzending is 4.30euro

vreemd, ik heb zonet een spel van iemand gekocht en bij hem was het maar 1.56€ of 3 priorzegels...

Kan je dat even verklaren waarom het 4€ verzending is?

dreweb

Legacy Member
g0rg0r0th zei:
vreemd, ik heb zonet een spel van iemand gekocht en bij hem was het maar 1.56€ of 3 priorzegels...

Kan je dat even verklaren waarom het 4€ verzending is?

ik werk met de post, kilopost (beneden 2kilo is 4.30euro)

g0rg0r0th

Legacy Member
hij werkte ook met de post hoor...

neem ook gewoon 3prior zegels dan, komt goedkoper uit ;)

dreweb

Legacy Member
topic mag gesloten worden is net afgehaald voor 40euro
dus game is verkocht

g0rg0r0th

Legacy Member
van mij krijg je een negatieve feedback, afsluitdatum was vrijdag

dreweb

Legacy Member
g0rg0r0th zei:
van mij krijg je een negatieve feedback, afsluitdatum was vrijdag

er stond meeneemprijs 40euro
dus als deze prijs gegeven word is de koop rond
deze verkoop stond ook nog op andere verkoopsites

en blijkbaar was het voor u teveel om 4.30 verzending te betalen
(ik verzend enkel goederen via kilopost)

het was voor de rappe en de prijs was zeker niet teveel gevraagt
spel was tenslotte zo goed als nieuw.

als u een negatieve feedback wilt geven doet u maar, ik denk dat er hier niets verkeert is gebeurt

koop het spel in de winkel dan betaal je 49.99 en hebt u geen problemen.

groeten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan