Archief - Muis, writer, koelers, kabels,...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GenghiS_KhaN

Legacy Member
* Muis: Microsoft Intellimouse Optical USB/PS2

* Samsung SW252B: Zwarte CD writer 52/24/52

* Akasa zilveren rounded cables:
- 1 x ata 90 cm
- 1 x floppy

* Thermaltake Smart Case Fan 80cm met temperatuursensor en fingerguard

* Thermaltake Volcano 7+ cpu koeler: 80cm met snelheidsregeling en rpm-sensor; socket a

* Thermaltake Volcano 4 (dacht ik): 60cm cpu koeler met rpm-sensor; socket a

* Thermaltake Dragon Orb 7 (dacht ik): cpu koeler met rpm-sensor; socket a

* Coolermaster Slot A cpu koeler:



Opmerkingen:
- Exclusief bieden!
- In stappen van 1€ opbieden
- Voor meeste dingen is de richtprijs zo'n 5€ behalve voor de writer
- Mensen die afhalen of meerdere dingen kopen krijgen voorrang
- Blijft open zolang er interesse is
- Snelle afhandeling is mogelijk, doen dan ook een bod die de moeite is ;)
- Ruilen kan tegen 2*512mb ram pc3200 met opleg van mij
- Foto's op verzoek

KhaN

Plato

Legacy Member
welke coolermaster is die cooler? ik zoek een stille socket a cooler voor een xp2200+
Die TT coolers doen het wel goe, maar erg stil zijn die in de regel helaas niet.

Als het idd een stille is, met koper kern (dat koelt meestal wel voldoende) dan bied ik 6 euro exc., wat neerkomt op 10 inc

Nille-

Legacy Member
Ter info, en los van de cm die mm moet zijn: Volcano 7+ is standaard met 70mm fan geleverd. Dus er zit iets scheef in de omschrijving in uw startpost.

GenghiS_KhaN

Legacy Member
ah ja da was opt zicht, kdacht kleiner dan 80cm dat et dan drekt 60 was, nu gemeten is idd 70. Die volcano 7 is niet echt stil nee, op stilste stand valt die wel mee maar toch nog hoorbaar. Je kan natuurlijk altijd zelf wel een andere fan ofzo op zetten

Plato

Legacy Member
Coolermaster Slot A cpu koeler:

welke is dit aub, en is deze een beeke stil?

GenghiS_KhaN

Legacy Member
das een oude zwarte voor op slot a (dus waar de processor nog verticaal op het moederbord staat), Zitten twee 40mm koelers op. Da maakt wat lawaai maar ik heb het hier thuis op twee PC's opgelost door gewoon de twee fans er af te halen en een 80mm fan er op te hangen aan 5v. De temperatuur is nog nooit zo laag geweest en je hoort hem niet meer.

Plato

Legacy Member
ah ik zie het al, slot a is iets anders dan socket a, sorry die zoek ik niet - my mistake.

Zit er tussen die thermalktake coolers eentje die goed koelt en daarbij stil is? Dus bij gewone cpu speeds, geen oc.

GenghiS_KhaN

Legacy Member
tis te zien wat da je verstaat onder stil. Naar mijn normen (en die liggen hoog) is er geen één stil. Vergelijk je ze bvb met een zalman 7700cu dan valt die volcano 7 wel goed mee. Maar als je echt op zoek bent naar volledige stilte raad ik u ofwel een andere koeler aan of wel een van deze koelers met een andere fan op...

(kben hier weer mijn eigen verkoop aant verpesten é :))

Plato

Legacy Member
Ja voor zover ik kan zien, zijn de TT fans gewoon ontworpen om op hoog toerental te kunnen draaien, om flink mee te kunnen oc-en. Koelen doen ze wel goed :) (zo, even helpen uw thread weer op te waarderen)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan