h8bal
Legacy Member
Ik heb hier nog een msi x850xt met artic silencer erop die dit weekend nog zou wegmoeten (aankoop 7800GTX).
De kaart is in prima staat en kan eventueel getest worden (zit nog in mijn PC)
Laten we zeggen de eerste die 180 € geeft mag ze komen halen (liefst vandaag of morgen).
Regio Geel.
De kaart is in prima staat en kan eventueel getest worden (zit nog in mijn PC)
Laten we zeggen de eerste die 180 € geeft mag ze komen halen (liefst vandaag of morgen).
Regio Geel.
