XTRATEC
Legacy Member
Hallo,
Wegens upgrade verkoop ik m'n "oude" kaart:
MSI RX300SE 128Mb PCIe
Minimumprijs: €35
Inclusief factuur, dus met garantie.
Slechts 2 maand oud.
Af te halen in Wetteren of via post op kosten en risico van de koper.
Ik behoud me het recht buiten het forum te verkopen of de verkoop om welke reden dan ook te annuleren.
Wegens upgrade verkoop ik m'n "oude" kaart:
MSI RX300SE 128Mb PCIe
Minimumprijs: €35
Inclusief factuur, dus met garantie.
Slechts 2 maand oud.
Af te halen in Wetteren of via post op kosten en risico van de koper.
Ik behoud me het recht buiten het forum te verkopen of de verkoop om welke reden dan ook te annuleren.