jannick werckx
Legacy Member
Ik verkoop mijn K8N NEO4 FI enkel als het bod mij aanstaat.
Mobo is amper 2maanden oud en wordt geleverd met factuur + alle drivers/cd's etc dat erbij zat in originele doos.
Nieuwprijs is 103€, minimum prijs voor dit -zo goed als nieuwe- bordje is dus 70€.. of een goed bod ?
Laat maar horen.
Jannick
Mobo is amper 2maanden oud en wordt geleverd met factuur + alle drivers/cd's etc dat erbij zat in originele doos.
Nieuwprijs is 103€, minimum prijs voor dit -zo goed als nieuwe- bordje is dus 70€.. of een goed bod ?
Laat maar horen.
Jannick

)
.