ballou007
Legacy Member
Ik verkoop door deze enorm krachtige grafische kaart door aankoop van een console.
Deze kaart is een dikke 6 maand oud en eigenlijk amper gebruikt geweest.
Kaart is ENKEL af te halen!!!
Startbod 250€.
Gelieve enkel ontopic te blijven...
Specs zijn te vinden op MSI website.
Veel succes bij het bieden!
Deze kaart is een dikke 6 maand oud en eigenlijk amper gebruikt geweest.
Kaart is ENKEL af te halen!!!
Startbod 250€.
Gelieve enkel ontopic te blijven...
Specs zijn te vinden op MSI website.
Veel succes bij het bieden!
(free up)