tinbie
Legacy Member
Ik zou graag mijn exemplaar van vista home oem willen verkopen, het is de 64-bit versie.
Ik heb via andere source, msdnaa een andere versie aangekocht en wil deze verder gebruiken.
Je kan via te bellen naar m$ vragen om de hardware te resetten en dan kan je zonder problemen alles gebruiken van het besturingssysteem.
beginprijs : €60
meeneemprijs : ...
Ik heb via andere source, msdnaa een andere versie aangekocht en wil deze verder gebruiken.
Je kan via te bellen naar m$ vragen om de hardware te resetten en dan kan je zonder problemen alles gebruiken van het besturingssysteem.
beginprijs : €60
meeneemprijs : ...

