Syphon007
Legacy Member
Moederbord is aan abit AG8-V
http://www.abit.com.tw/page/be/moth...hp?DEFTITLE=Y&fMTYPE=LGA775&pMODEL_NAME=AG8-V
Doos heb ik ook nog.
CPU is een intel 3.0 Ghz 2mb
Geheugen :
2* Corsair 512MB DDR400 Value Select, PC400, Cas 2.5
Merk Corsair
Type VS512MB400
Geheugen 512 MB
Geheugen kloksnelheid 400 MHz
Type geheugen DDR
Snelheid PC3200
Samenstelling 64Mx64
Geverifieerde snelheid 400 MHz
Aantal pins 184 pins
Heat spreader Nee
Unbuffered Nee
ECC Nee
Meeneem is 100euro.
Min is 75euro.
http://www.abit.com.tw/page/be/moth...hp?DEFTITLE=Y&fMTYPE=LGA775&pMODEL_NAME=AG8-V
Doos heb ik ook nog.
CPU is een intel 3.0 Ghz 2mb
Geheugen :
2* Corsair 512MB DDR400 Value Select, PC400, Cas 2.5
Merk Corsair
Type VS512MB400
Geheugen 512 MB
Geheugen kloksnelheid 400 MHz
Type geheugen DDR
Snelheid PC3200
Samenstelling 64Mx64
Geverifieerde snelheid 400 MHz
Aantal pins 184 pins
Heat spreader Nee
Unbuffered Nee
ECC Nee
Meeneem is 100euro.
Min is 75euro.