XYRIS
Legacy Member
1) Gigabyte GA-7ZX-H 5.1 (skt 462) + BACKPLATE
=> Link: http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Spec.aspx?ProductID=1319
Dit moederbord heeft 1 probleempje:
Hij laat je niet op msn, en als je zo met msn "probleem oplossen" doet
dan staat er bij "offline instellingen van IE" geen vinkje.
Dan moet je bij Internet Exporer gaan en:
EXTRA => INTERNETOPTIES => GEAVANCEERD => STANDAARDINSTELLINGEN HERSTELLEN drukken en "toepassen"
En dan kan je weer op msn.
Dit is ELKE boot, en mijn moeder vind dat niet leuk en dus
moet ik een ander mobo steken en zien....
VOOR DE REST WERKT DAT MOEDERBORD PERFECT!!!
Waarom mobo wss?
=> steekt WIFI in , maar heb ook al gewoon aan de kabel geprobeerd.
=> HD heb ik 3 x formatted, altijd andere Windows.
=> Ander batterijke gestoken
En veel anders kan het niet zijn....
2) 2 x 128MB SD-ram , 1x 64MB SD-ram = 320MB
3) Thermaltake Volcano 6CU (skt 462)
Foto's: http://users.telenet.be/XYRIS/Gigabyte/
Info:
* Hier zit GEEN cpu bij dit geheel
* vragen, stel die maar
* EXCLU bieden aub
=> Link: http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Spec.aspx?ProductID=1319
Dit moederbord heeft 1 probleempje:
Hij laat je niet op msn, en als je zo met msn "probleem oplossen" doet
dan staat er bij "offline instellingen van IE" geen vinkje.
Dan moet je bij Internet Exporer gaan en:
EXTRA => INTERNETOPTIES => GEAVANCEERD => STANDAARDINSTELLINGEN HERSTELLEN drukken en "toepassen"
En dan kan je weer op msn.
Dit is ELKE boot, en mijn moeder vind dat niet leuk en dus
moet ik een ander mobo steken en zien....
VOOR DE REST WERKT DAT MOEDERBORD PERFECT!!!
Waarom mobo wss?
=> steekt WIFI in , maar heb ook al gewoon aan de kabel geprobeerd.
=> HD heb ik 3 x formatted, altijd andere Windows.
=> Ander batterijke gestoken
En veel anders kan het niet zijn....
2) 2 x 128MB SD-ram , 1x 64MB SD-ram = 320MB
3) Thermaltake Volcano 6CU (skt 462)
Foto's: http://users.telenet.be/XYRIS/Gigabyte/
Info:
* Hier zit GEEN cpu bij dit geheel
* vragen, stel die maar
* EXCLU bieden aub
